آتش سوزی درکارگاه رنگرزی مبلمان و مصنوعات چوبی در بزرگراه آزادگان موجب مرگ کارگر جوان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس آتش نشانی شهرستان چهاردانگه با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی یک کارگاه ساخت مبلمان و مصنوعات چوبی، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 18:02 عصر دیروز یکشنبه آتش نشانان ایستگاه های 12، 38 81 و گروه امداد و نجات 5 را به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، شهرک علی آباد قاجار اعزام کرد.

حسین حسین بیگی، معاون عملیات منطقه 4 آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه زیرزمینی به مساحت 100 متر مربع با کاربری ساخت مبلمان و مصنوعات چوبی دیده می شد که شعله ور شده و دود ناشی از آن به بیرون زبانه می کشید.

او گفت: در این عملیات آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند و پس از اجرای ایمن سازی های اولیه، قطع برق و گاز کارگاه با کشیدن چندین لوله آبدهی به همراه آتش نشانان چهاردانگه به سوی شعله های آتش حمله ور شدند.

حسین بیگی با اشاره به محبوس شدن دو کارگر درون کارگاه گفت: آتش نشانان در لحظات اولیه یکی از کارگران را از درون کارگاه شعله ور خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند و جستجو برای یافتن نفر دوم ادامه داشت.

او گفت: تلاش برای نجات کارگر دیگر همچنان ادامه داشت که آتش نشانان پس از مهار شعله های آتش او را که پشت کالاهای انبار شده بی رمق بر روی زمین افتاده بود یافتند و تحویل امدادگران اورژانس دادند که متاسفانه مرگ وی بر اثر سوختگی شدید تایید شد.

آتش نشانان پس از مهار کامل آتش، پاکسازی و لکه گیری محل حادثه به ماوریت خود پایان دادند.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =