تشکر وزیر بهداشت از رییس جمهور برای توجه به عدالت در سلامت

«سید حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم جشن برخورداری از رییس جمهور به خاطر تحقق عدالت در بخش سلامت تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،«سید حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه سلامت در دولت یازدهم گفت: دیدگاه رییس جمهوری سلامت محور است.

 وزیر بهداشت در مراسم جشن بیمه سلامت همگانی که با حضور رییس جمهوری برگزار شده است، افزود: برای دسترسی مردم به بیمه و برخورداری از عدالت سلامت شاهد این جشن هستیم.

قاضی زاده همچنین گفت خوشحالم که در سفرها با افرادی برخورد می کنم که بعد از 70 تا 80 سال برای اولین بار دفترچه بیمه دریافت می کنند که مایه شادمانی است و به عنوان یک ایرانی از دکتر روحانی سپاسگزارم.

وی  گفت: طرح تحول نظام سلامت که در ماه‌های آغازین دولت یازدهم به همت رییس جمهور کلید خورد، آغازی است بر دسترسی و ایجاد عدالت در سلامت برای همه ایرانیان و امیدواریم در سال‌های آینده با جدیت بیشتری دنبال شود تا مردم ایران جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف طرح تحول همکاری بیمه‌ها لازم است، گفت: موفقیت سازمان‌های بیمه‌گر در گرو در اختیار داشتن منابع پایدار است. امیدواریم در آینده همه بیمه‌ها اعم از بیمه‌های پایه و تجاری نهایت حمایت را از مردم ایران داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه طی یک سال گذشته وزیر تعاون به همراه همکارانش در سازمان بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی نهایت همکاری را در اجرای طرح تحول داشتند، ابراز امیدواری کرد در ادامه مسیر بیمه‌های تکمیلی نیز همراه شوند.

 

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =