تسنیم نوشت:

رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: امیدوارم تا پایان سال جاری مشکل عمده آلودگی هوای کلانشهرها از جمله تهران حل شود.

معصومه ابتکار در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خصوص آلودگی هوا اظهار داشت: تنها نباید دستگاه‌های دولتی، شهرداری و نیروی انتظامی به موضوع کاهش آلایندگی هوا توجه کنند، در واقع بدون همکاری مردم این امر محقق نمی‌شود و مردم باید در استفاده از خودروی شخصی خود تجدیدنظر کنند.

ابتکار با بیان اینکه برطرف شدن مشکل آلودگی هوا به طور کلی زمان‌بر است، افزود: کمیته ملی کاهش آلودگی هوا در سازمان حفاظت محیط زیست هفته‌ای دو بار تشکیل جلسه می‌دهد که امیدوارم تا پایان سال جاری مشکل آلودگی عمده هوای کلانشهرها از جمله تهران و کرج حل شود.

رئیس سازمان محیط زیست کشور در خصوص ممنوعیت شکار در کشور اظهار داشت: بر اساس شرایط حاکم بر حیات وحش و برای حفظ تنوع زیستی کشور با یک برنامه‌ریزی دقیق به مسئله شکار و صید، امکان شکار و پروانه فقط برای افرادی صادر خواهد شد که اقداماتی را در جهت افزایش و پرورش حیات وحش داشته باشند که آن نیز با نظارت کامل صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در خصوص جوامع محلی که موضوع شکار برای تامین معیشت آنها وجود دارد، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    3 0
    چقدر وعده و وعید؟ این هوا تا 10 سال دیگه هم درست نمیشه.اینقدر دروغ نگویید.امروز دیگه نتونستم جلوی مادر پیرمو بگیرم بیرون نره.....حالا باید همش استرس داشته باشم چیزیش نشه تو این هوای مرگ آور....متنفرم از دروغهاتون...می خوای چاپ کن می خوای نکن سایت روحانی چی
  • مرجان جون IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    3 0
    مگه میشه من که باورم نمی شه خخخخخخخخخخخخخخخخخ