در احکام جداگانه ای از سوی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمد جواد دهقانی به عنوان رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و همچنین سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام isc منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد فرهادی چند هفته ایست که به عنوان وزیر علوم انتخاب شده است. او تاکنون تغییر در وزارت علوم و یا نهادها و سازمان های وابسته نداده است. حکم امروز فرهادی برای رئيس مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري و همچنين سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام، نخستین تغییر در مجموعه وزارت علوم و آموزش عالی است.

اما در حکم محمد فرهادی برای دهقانی که روابط عمومی وزارت علوم منتشر کرده، آمده است:

انتظار مي رود با توكل به خداوند سبحان ، ماموريت و وظايف رئيس مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري و سرپرستي پايگاه استنادي علوم جهان اسلام را بر پايه قوانين ، سياست ها و در چارچوب برنامه ها و جايگاه تشكيلاتي مصوب به انجام رسانيد. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهاي دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مديران، اعضاي هيئت علمي و كاركنان گرامي ، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های توسعه علمي همه جانبه ایفا نمایید.

فرهادي در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر جعفر مهراد در دوران رياست مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري و سرپرستي پايگاه استنادي علوم جهان اسلام قدردانی کرد.

جعفر مهراد در سال های گذشته مقام مسوول و رسمی اعلام رتبه علمی ایران و میزان مقالات منتشر شده دانشمندان ایرانی در مجلات خارجی بود. 

گفتني است محمد جواد دهقانی دانشيار دانشکده مهندسي برق دانشگاه صنعتي شيراز است و پيش از اين نيز معاونت آموزشي و پژوهشي اين دانشگاه را عهده دار بوده است .

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    2 11
    سالي كه نكوست از بهارش پيداست 
  • علی A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    امید می رود وزیر جدید علوم با دید کارشناسی و با تغییر مدیران ارشد و معاونان وزارت این رکود ایجاد شده در آموزش عالی کشور را بشکند. با تشکر
  • رسول A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    یک شیرازی جای یک شیرازی نشست .