مردم این کشور با 10 یورو 700هزار کتاب الکترونیک دریافت می‌کنند

کتابخوانان فرانسوی و برزیلی می‌توانند از این پس با پرداخت 10 یورو در فرانسه و 19.90 رآل در برزیل به صورت ماهانه، به مجموعه‌ای از 700 هزار عنوان کتاب الکترونیک کیندل دسترسی داشته باشند.

مهر به نقل از اکتوالیته گزارش داد: این که گفته شده بود در فرانسه دسترسی به 20 هزار عنوان میسر خواهد بود اکنون با اعلام این خبر نقض می شود و با توجه به میزان هزینه پرداختی که برابر با هزینه پرداختی در آلمان، ایتالیا و اسپانیا است، خوانندگان کتاب الکترونیک در کتابخوان کیندل می توانند با پرداخت هزینه ماهانه تعیین شده، از میان کاتالوگی که شامل نام 700 هزار عنوان کتاب است، کتاب های مورد علاقه خود را انتخاب کنند و بدون محدودیت از نظر تعداد عناوین در ماه، بخوانند. از این میان 20 هزار عنوان کتاب فرانسوی هستند.

در این فهرست علاوه بر نام کتاب‌های پرفروشی چون مجموعه «هری پاتر» یا کتاب‌های نوشته شده توسط ریموند ای.فست و مایا بنکس، کتاب‌های مستقل بسیاری چون آثار ژاک وندرو و پاتریک فیلیپارت نویسندگان فرانسوی نیز در دسترس است.

هزینه پرداختی برای استفاده از این سرویس در برزیل نیز معادل 19.9 رآل تقریبا برابر با 7.7 دلار آمریکا است و کاربران برزیلی می توانند از 10 هزار عنوان پرتغالی نیز بهره ببرند.

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود این سرویس در برزیل در اواسط سال 2015 در اختیار خواهد بود اما به نظر می رسد آمازون موفق شده تا زودتر از موعد مقرر، شمار عناوین لازم به زبان محلی پرتغالی را تهیه کند و آن را در اختیار کاربران پرتغالی زبان خود قرار دهد.

هر چند برای پیش بینی زود است، اما به نظرمی‌رسد با شروع به کار این سرویس دهی، کاربران داخلی برزیلی به زودی قابلیت رقابت با سرویس جدید ارایه شده از سوی آمازون را از دست بدهند.


6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =