فارس نوشت:

یک کارشناس مسائل استراتژیک به حضور میلیونی عزاداران حسینی در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: رسانه‌های غربی که تجمعات کوچک را بزرگ‌نمایی می‌کنند اقدام به پوشش رسانه‌ای این مراسم نکرده‌اند.

محمدحسین قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌وگو با فارس در خصوص راهپیمایی اربعین و تأثیرات آن گفت: چنین گردهمایی مذهبی در تاریخ سابقه نداشته و بیش از تشکیل چندین لشگر می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

وی ادامه داد: مردم که اکثریت از طریق راهپیمایی خود را به کربلا رسانده بودند عشق و ارادت خود را نسبت به امام حسین(ع) نشان دادند و ثابت کردند که به مقاومت و ایستادگی اعتقاد دارند.

این کارشناس مسائل استراتژیک ضمن گلایه از رفتار برخی رسانه‌ها نسبت به سانسور خبرهای روز اربعین حسینی گفت: رسانه‌های غربی که تجمعات کوچک را بزرگ‌نمایی می‌کنند اقدام به پوشش رسانه‌ای این مراسم نکرده‌اند.

قدیری‌ابیانه عملکرد برخی رسانه‌های داخلی را نیز تأسف‌بار دانست و گفت: تعدادی از رسانه‌های داخلی حتی در صفحه ابتدایی خود نیز تیتری را به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین اختصاص ندادند و این در صورتی بود که یک میلیون و 500هزار نفر از زائران ایرانی بودند.

وی اضافه کرد: این معدود روزنامه‌ها که از جریان اصلاح‌طلب بوده‌اند به سانسور خبر حضور شکوهمند مردم در اربعین پرداختند و نام این روزنامه‌ها دیگر روزنامه نیست.

این کارشناس مسائل استراتژیک در ادامه تأثیر این حضور را در اتحاد و قدرت مسلمانان بی‌بدیل دانست و گفت: مسلماً گروهک تروریستی داعش با چنین جمعیتی به عقب رانده شده و از حضور شکوهمند مردم می‌هراسند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: زائران حسینی در روز اربعین با حضور میلیونی خود اهداف داعش را زیر پا گرفتند و به طور حتم آنها عقب‌نشینی می‌کنند.

وی اضافه کرد: حضور میلیون‌ها زائر امام حسین(ع) در کربلای معلی در روز اربعین در تاریخ بی‌سابقه بود و به طور حتم این حضور هر سال گسترش پیدا می‌کند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =