تسنیم نوشت:

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: از عصر دیروز تاکنون بیش از ۲۲ هکتار از اراضی جنگلی استان گلستان در آتش سوخت.


ابوطالب قزلسفلو گفت: آتش‌سوزی در چند منطقه جنگلی شهرستان های کلاله و مینودشت همچنان ادامه دارد و نیروها در تلاش برای مهار آتش هستند.
او گفت: دو نقطه از آتش سوزی در اراضی جنگلی شهرستان مینودشت مهار شده اما آتش در دو منطقه پلنگ شهرستان مینودشت همچنان ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: آتش‌سوزی در منطقه جنگلی صالح آباد شهرستان کلاله از عصر امروز آغاز شده و نیروها در تلاش برای مهار این آتش‌سوزی هستند.

او گفت: با تلاش ماموران و نیروهای امدادی و مردم تاکنون آتش سوزی در اراضی جنگلی کلاله، رامیان، گالیکش و زیارت گرگان مهار شده و تاکنون بیش از 22 هکتار از اراضی جنگلی گلستان در آتش سوخته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: نیروهای مدیریت بحران شهرستان مینودشت با هماهنگی مدیریت بحران و منابع طبیعی استان و شهرستان در تلاش برای مهار آتش در این منطقه هستند.

قزلسفلو گفت: علت بروز این آتش‌سوزی‌ها گرمای چند روز اخیر هوا، بادهای فصلی و حضور دامداران و طبیعت گردان در مناطق جنگلی استان است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصری A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    8 1
    وضعیت مملکت واقعا تاسف باره . از یه طرف بعضی ها کمر همت بستن به نابودی جنگلها و از روی عمد آتشسوزی راه میندازن . از یه طرف عرضه ی خاموش کردنش رو هم نداریم .