اکبر ترکان مشاور عالی رئیس جمهور، محمد تقی بانکی و منوچهر نوروزی به عنوان 3 پیشکسوت حوزه مدیریت پروژه تقدیر شدند.

در مراسمی که با حضور مهندس «اکبر ترکان» مشاور عالی رئیس جمهور و رئیس نظام مهندسی ساختمان و همچنین دکتر «محمدباقر نوبخت» سخنگوی دولت و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برگزار شد، مدیریت پروژه احداث بزرگراه طبقاتی صدر، مدیریت پروژه تولید همزمان برق و آب قشم، مدیریت پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی اصفهان 2 و مدیریت پروژه پالایشگاه فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به عنوان پروژه های برگزیده انجمن مدیریت پروژه ایران در سال 1393 موفق به دریافت تندیس سیمین شدند. همچنین مدیریت پروژه احداث تونل نیایش به عنوان دیگر پروژه برگزیده چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه به دریافت تندیس بلورین نائل آمد. در این مراسم همچنین از خدمات ارزنده موسسه حمایت از کودکان سرطانی که در ارزیابی سال 2014 انجمن جهانی مدیریت پروژه مفتخر به دریافت جایزه تعهد به تعالی شده بود، تقدیر شد.

در این مراسم از اکبر ترکان مشاور عالی رئیس جمهور، محمد تقی بانکی و منوچهر نوروزی به عنوان 3 پیشکسوت حوزه مدیریت پروژه تقدیر شد.

همچنین رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران گفت: ایران با داشتن 400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام، کشور «مدیریت پروژه» است و ظرفیت بالایی از این نظر دارد.  

حمید زرگرپور با اشاره به کمبود منابع مالی که گریبانگیر بسیاری از پروژه های کشور است، افزود: ما به یک نظام جامع مدیریت پروژه در کشور نیاز داریم و هدف انجمن نیز ارتقای جایگاه مدیریت پروژه در کشور است.

 

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابی A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    7 0
    خوبه برا هم نوشابه باز میکنن.....