مهر نوشت:

کارگردان سریال «ابله» درباره تاخیر در پخش اولین قسمت این سریال شبکه نمایش خانگی که قرار بود از 17 آذرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، از به تعویق افتادن پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی خبرداد.

کمال تبریزی کارگردان مجموعه شبکه نمایش خانگی «ابله» در‏باره تغییر زمان توزیع این سریال گفت: اول به حرمت ماه صفر و درپیش داشتن اربعین حسینی و بیست و هشتم صفر که با کار طنز تناسب ندارد و دوم اینکه لازمه پخش مستمر، منظم و بی وقفه داشتن پشتوانه و ذخیره کافی از قسمت‏های یک سریال است که به نظر من باید حداقل پنج قسمت کامل و آماده پخش باشد.

کارگردان این سریال بیان کرد: به نظر می‏رسد بهترین زمان پخش بعد ازماه صفر و پس از آماده شدن حداقل پنج قسمت باشد که به این ترتیب تخمین زمان آغاز پخش سریال موکول به اوایل دی ماه می‏ شود و تاریخ دقیق آن را تهیه کننده و سرمایه گذار با مشورت و توافق یکدیگر تعیین و اعلام می‏ کنند.

تبریزی گفت: برای حفظ کیفیت کار، همه حوصله کافی داشته باشیم و ازعجله که کار شیطان است، پرهیز کنیم!

مهران احمدی، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، بهنام تشکر، شبنم مقدمی، مجید صالحی، بهادر مالکی، عیسی یوسف پور، هوتن شکیبا و با حضور سیامک انصاری، یکتا ناصر و با هنرمندی: محسن تنابنده از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

شرکت تصویرگسترپاسارگاد و محمدمسعود تهیه کنندگان این سریال هستند.

 

45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =