چرا اطلس مال اسپانسر پایتخت 3 شد و اسپانسر فدراسیون کشتی نشد؟

سریال پایتخت بعد از پخش به دلیل اسپانسرهایش حرف و حدیث زیادی داشت. حالا بعد از ماه ها مدیر شرکت اسپانسر این پروژه درباره این سریال و کشتی که تم اصلی این سریال بود سخن گفته است.

فرهاد روز خوش ؛ او مدیر شرکت ایرانیان اطلس است. شرکتی که با حضورش در کنار سریال پایتخت 3 نامش سر زبان ها افتاد. او در گفت و گویی با نشریه تماشاگران امروز برای نخستین بار دلیل حمایت شان از این سریال را گفته . در این گفت و گو او همچنین در این باره گفته که چرا این شرکت از اسپانسرینگ کشتی پشیمان شد و به رغم اینکه مدیر اطلس مال خود روزگاری فوتبالیست بوده _او به گفته هوشنگ نصیرزاده ، کارشناس برجسته داوری و حقوقی فوتبال از بازیکنان خوب فوتبال در استان خوزستان بوده که البته وارد فوتبال حرفه ای نشده است_ به تبلیغات در حوزه ورزش ورود نکرده است .
دلیل شما برای حجم بالای تبلیغات «اطلس مال» چه بود؟
ببینید دیدگاه‌های ما متفاوت بود. برندینگ ما با یک هزینه بسیار کم، بسیار عالی جواب داد. ما اگر 100 میلیارد تومان در 100 سریال خرج می‌‌کردیم و در آنها از شرکت و پروژه‌هایمان اسم می‌بردیم، به اندازه این مبلغی که صرف حمایت از سریال پایتخت 3 شد، جواب نمی‌‌داد.‌ این سریال بارها و بارها پخش و دیده شد. طرح بعدی ما حمایت از تیم ملی کشتی بود.

چرا اسپانسر کشتی نشدید؟
حمایت از کشتی جزو برنامه‌های ما بود. برنامه ما این بود که اسپانسر تیم ملی کشتی ایران در بازی‌های قهرمانی جهان که در ازبکستان انجام شد، بشویم. می‌‌خواستیم کمک کنیم و مظلومیت این ورزش را رفع و آن را توسعه دهیم.
وقتی موضوع سریال پایتخت پیش آمد و متوجه شدیم به دلیل نبود اسپانسر و کمبود مسائل مالی احتمال تولیدنشدن سریال زیاد است و مشکل اسپانسرنیگ دارند، در یک جلسه‌ای قبول کردم که جای تمام اسپانسرها را بگیرم و همان مبلغ را هم بدهم. خیالم هم راحت بود چون قرارداد را با صدا و سیما می‌بستم و پای هیچ دلال و واسطه‌ای‌ وسط نبود و به صدا و سیمای کشور کمک میشد.
سریال، هم سریالی مردمی‌ و داستانش بسیار عالی بود، ارزش‌های بنیادین ما احترام به محیط زیست است و پایتخت 3 دقیقا وضعیت محیط زیست و مظلومیت محیط‌بانان را روایت می‌‌کرد. من آن شب وقتی بهبود داشت صحبت می‌‌کرد با اینکه داستان را می‌‌دانستم، پای تلویزیون گریه کردم. اجرایشان خیلی اثربخش بود. همچنین از کشتی حمایت می‌‌شد. ‌من آن شبی که پرچم ایران بالا می‌‌رفت و پرچم کشورهای دیگر پایین‌تر از آن بود واقعا اشک شوق ریختم به خصوص که در شب 12 فروردین نشان داده می‌‌شد و یک بار دیگر پیروزی انقلاب اسلامی‌را برای من تداعی کرد.
این درست است که می‌‌گویند عده‌ای از دل خانواده کشتی آمدند و شما را منصرف کردند؟
هیچکس روی تصمیم‌ ما اثرگذار نبود و تصمیم خودمان بود فقط و فقط هم به خاطر اینکه حاشیه‌ها خیلی زیاد شده بود و تصور کردیم که بهتر است بیشتر از این جلو نرویم.
الان برنامه‌ای برای ورود به ورزش ندارید؟
فعلا نداریم. امیدواریم انشاالله فضاهای درست و سالمی‌ ایجاد شود .هدف ما تقویت ورزش کشتی کشور بود و قول تحول را هم به ما دادند. آقای خادم شخصا گفت که اگر این مبلغ را هزینه کنید، کشتی کشور را متحول می‌‌کنیم. من گفتم چندین جشنواره و چندین جام باید برگزار شود. جام‌های مختلف را در سطح کشور بگذارید تا بتوانید از نقاط محروم استعدادها را شناسایی کنید.

شما که می گویید خودتان فوتبالی بوده‌اید،چرا هیچ وقت به فوتبال ورود نکرده‌اید؟
حاشیه‌های فوتبال خیلی زیاد است و پول‌هایی هم که در آن هزینه می‌‌شود به حد کافی بالاست. بیش از اندازه لازم هم اقبال عمومی‌به فوتبال وجود دارد، اما کشتی اینطور نبود و ما فکر می‌‌کردیم محیط کشتی نسبت به فوتبال سالم‌تر است.
هیچ وقت به این فکر کرده‌اید که بروید به سمت ساخت سازه‌هایی مثل ورزشگاه؟ چون یکی از مشکلات فعلی ورزش ما همین است و شما هم که خودتان آدمی‌ورزشی هستید.
در برنامه‌های ما نبوده و درخواستی هم در این زمینه نشده اما قابل بررسی است. باید دید با چه مدل‌هایی پیشنهاد می‌‌شود. هر مدلی که باشد به هر حال باید توجیه اقتصادی داشته باشد.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    7 1
    چوچانگه؟
  • amin IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    6 1
    بابا پنجعلی رو تو این عکس داشته باشید ، آخرشه