ایرنا نوشت:

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: سهمیه تخصیصی مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک هیچ تغییری نکرده و تنها نرخ آرم طرح ترافیک همانند سنوات گذشته بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

مصطفی قنبرنژاد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: نرخ پیشنهادی در لایحه تقدیمی از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر اعلام شده، اما تصمیم نهایی را در این زمینه شورای شهر تهران می‌گیرد.

وی در توضیح طرح حذف برچسب محدوده ترافیک و جایگزینی آن با کارت‌های حمل و نقل چند منظوره، اظهار کرد: اگر پیشنهاد جدید ما در لایحه تعیین نرخ آرم طرح ترافیک در شورای شهر تصویب شود، پس از این، ارایه برچسب به متقاضیان تایید صلاحیت شده مجوز طرح ترافیک حذف می‌شود و جای آن را کارت‌های چندمنظوره حمل و نقل عمومی خواهد گرفت.

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران افزود: پس از تایید صلاحیت متقاضیان از سوی شهرداری، به آن‌ها کد کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه طراحی شده داده می‌شود تا نسبت به انتخاب و ثبت روزهایی که قصد ورود به محدوده طرح دارند، در سامانه اقدام کنند و به ازای انتخاب هر یک روز برای ورود به محدوده طرح ترافیک، عوارض مصوب را پرداخت کنند.

به گفته وی، همچنین دارندگان آرم ورود به محدوده ترافیکی، به ازای حذف هر یک روز از ورود به محدوده طرح ترافیک، از یک سفر رایگان حمل و نقل عمومی تهران برخوردار شوند.

وی در پاسخ به این سووال که پیش‌بینی روزهای ورود به محدوده طرح ترافیک در طول یک سال و ثبت آن برای افراد کار دشواری است، تصریح کرد: شهرداری تهران درحال بررسی نحوه اجرای این طرح است که در صورت تایید نهایی، اجرایی خواهد شد.

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در ادامه سهمیه در نظر گرفته شده برای ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی را نسبت به سال قبل بدون تغییر عنوان کرد.

قنبرنژاد همچنین گفت: سهمیه امسال خبرنگاران، بیماران خاص و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای دریافت آرم طرح ترافیک نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و برای این اقشار خاص همانند سال‌های گذشته تعرفه حمایتی در لایحه پیشنهادی شهرداری به شورای شهر تهران لحاظ شده است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =