عضو فراکسیون رهروان: مخالفان وزیر پیشنهادی علوم، توسط یک گروه مدیریت می شوند

عضو فراکسیون رهروان معتقد است: سیاسی کاری در مجلس از سوی برخی ازنمایندگان مخالف به اوج خود رسیده است.

ابراهیم نکو در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص اظهارات وزیر پیشنهادی علوم در نشست فراکسیون رهروان ولایت،گفت:آقای آشتیانی در این نشست گفت ما در بحث فتنه همان خط قرمز رهبری را قبول داریم و تعلقی به جریان فتنه ندارم و عضویتم در حزب مشارکت هم زمانی بود که این جریان رسمیت داشت و بعد از رخدادهای فتنه 88 همسویی با آنها نداشتم.
وی درباره نگاه منتقدان وزیر پیشنهادی به این سخنان، گفت: آنها می گفتند اگر وزیر پیشهادی حرف های ما را نفی کند ما قبول می کنیم ، ولی وقتی ایشان به صراحت مواضع سیاسی خود را بیان کرد، این افراد همان حرفهای خود را می زدند و این نشان دهنده تناقض در صحبت های مخالفان است.
وی افزود:آقای آشتیانی به صراحت گفت در جریان فتنه حضوری نداشته است، اما برخی از آقایان به گونه ای اظهار نظر می کنند که انگار ایشان درآن وقایع دخیل بوده است.
نکو که معتقداست برخی از مخالفان ازبیرون مجلس ، نمایندگان مخالف رایاری می کنند، تصریح کرد:در مجلس گروهی از نمایندگان به دنبال چهره ای هستند که حداقل انتظارات آنها را برآورده کند تا کماکان این گروه از نمایندگان بتوانند نفوذ خود را حفظ کنند.
وی که می گفت شاهدیم که سیاسی کاری در مجلس از سوی برخی ازنمایندگان مخالف به اوج خود رسیده است و آنها براساس استنباط شخصی خود قضاوت می کنند، اظهار داشت: گروهی که مخالفان را مدیریت می کنند همه سعی خودرا بر این گذاشتند که مانع حضور وزیری شوند که نگاه دولت را دنبال می کند.
وی گفت:هیچ کس از جنبه علمی نمی تواند ایراد به آقای آشتیانی وارد کند و بیشتر خط فکری وزیر ،مساله مورد بحث مخالفان است.

/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    17 5
    نمایندگانی که طی چهار سال یک سوال از کامران دانشجو نکردند مشخص است تحت تاثیر چه گروه هایی هستند
  • بابلسر A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    از نظر علمی ممتاز،از بچه های جبهه و جنگ،از نظرمدیریت باسابقه در فتنه هم که به صراحت اعلام کرد نقش نداشته دیگه چی میخواین.بابا ادمهایی که روی صندلیهای مجلس نشستید البته به جز اون 30یا40نفر کاسبان فتنه که تکلیفتون مشخصه ،بابقیه به اصطلاح نمایندهها هستیم شما نماینده مردم که شامل دانشجوها ،اساتید،فرهنگیها.....هستند میباشید نه حلقه به گوش این کاسبان فتنه.َکمی جنم داشته باشید کمی قدرت تعقل و تصمیم گیری داشته باشید.
  • محمد A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    باسمه تعالی راستی بین این هیاهویی که دولت در مورد وزارت علوم درست کرده کسی از خودش پرسیده مذاکرات به کجا رسید؟ نماینده ها به همان دلیلی که به 18 وزیر محترم آقای روحانی رای اعتماد دادند به وزیر شایسته و مناسب دیگر هم رای اعتماد خواهند داد و توقع نداشته باشیم به همان علتی که وزیر سابق را استیضاح کردند حالا به یک نفر دیگر رای اعتماد بدهند. خبر آنلاین لطفا چاپ بفرمائید. با تشکر.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    دیوان عدالت اداری باید هرچه زودتر تکلیف بورسیه های غیرقانونی را مشخص کند تا مشت محکمی بر دهان استکبار باشد.