سرمربی کره جنوبی: نمی خواهیم از ایران انتقام بگیریم/ایران یکی از شانس های قهرمانی جام ملت های آسیاست

کاروان تیم ملی کره جنوبی برای انجام دیدار دوستانه وارد تهران شد و سرمربی آلمانی این تیم در بدو ورود به تهران راجع به شرایط تیمش صحبت هایی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اولی اشتلیکه سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال کره جنوبی که به همراه این تیم به تهران سفر کرده، درباره دیدار دوستانه  کره جنوبی و ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل اردن راهی ایران شده ایم تا سفرهای خود برای آماده سازی کره جنوبی قبل از جام ملت های آسیا را ادامه دهیم. باید بگویم با بازیکنان کامل‌مان به ایران آمده‌ایم تا یک بازی خوب برگزار کنیم.

وی افزود: من شناخت خوبی نسبت به فوتبال ایران دارم. ایران یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. به نظر من بازیکنان ایران در سطح خوبی هستند و فکر می‌کنم روز سه شنبه بازی زیبایی به نمایش بگذارند. فراموش نکنیم تیم ملی فوتبال ایران در سطح خوبی در آسیا قرار دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی درباره تقابل با کارلوس کروش نیز گفت،: من کروش را در اجلاسی که چندی پیش در مالزی برگزار شده بود، دیدم. او یک سرمربی سرشناس است و تیم ملی فوتبال ایران نیز یکی از بخت‌های قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌آید.

اشتلیکه در پاسخ به اینکه آیا کره برای گرفتن انتقام دو شکست قبلی‌اش به ایران سفر کرده است، گفت: ما به دیدار دوستانه خود در مقابل ایران به عنوان یک بازی انتقامی نگاه ن می کنیم و می‌خواهیم یک بازی دوستانه خوب را به نمایش بگذاریم. من در مورد ورزشگاه آزادی و حضور پرشمار تماشاگران در این ورزشگاه مطالب زیادی را شنیده‌ام و امیدوارم برای روز سه‌شنبه نیز جمعیت زیادی برای تماشای دیدار دو تیم بیاید.

 

 

252  41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    59 7
    خوبه. انگار بعد اون قضایای پارسال آدم شدن. اون سرمربی قبلیشون واقعا یک بیشعور نژادپرست بود. علنا گفتن هدفشون در بازی آخر فقط اینه که نذارن ایرانیا برن جام جهانی. البته از اون ور هم قطر تبانی کرده بود با ازبکستان.
    • as IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
      1 13
      این مطلب را چه به نژاد پرستی؟؟؟؟؟؟/
  • بی نام IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    35 8
    طفلک گرخیده
    • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
      6 13
      كره بدون مربي هم ايران را مي بره.
  • محمد IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    27 4
    از فدراسيون فوتبال كره جنوبي تعجب مي كنم كه همچين مربي رو براي تيم ملي شان انتخاب كردند. اشتليكه تو آلمان در حد بوندسليگاي دو هست.
  • بی نام IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    23 5
    از اين مربي كره هيچي در نمياد.
  • امیر سیروس پور IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    4 23
    به امید برتری تیم ملی کشور محبوبم کره جنوبی و انتقام شکست های قبل