سرهنگ کامرانی صالح فرمانده ناحیه انتظامی استان البرز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: با انهدام باندهای توزیع مواد مخدر در استان البرز، 5 تن و 136 کیلوگرم انواع مواد مخدر در هفت ماهه گذشته توسط ماموران نیروی انتظامی استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرآنلاین در استان البرز سرهنگ کامرانی گفت از آغاز سال تا كنون باند بزرگ سارقان سابقه دار و حرفه اي خودرو كه در بيش از 10 استان كشور اقدام به سرقت خودرو مي نمودند و همچنين دو باند سرقت خودرو در شهرستان كرج و فرديس شناسايي و دستگير شدند.
ایشان در ادامه اظهار داشت 60% سرقت های خرد توسط معتادین انجام می شود.
وی در خصوص آمار تصادفات گفت خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده نسبت به سال گذشته 26% کاهش تصادفات را داشتیم که آمار نسبتا خوبی است.
سرهنگ کامرانی صالح در پاسخ به سوال اختصاصی خبرنگار خبر آنلاین البرز - مبنی بر عدم نظارت بر عملکرد کلانتری ها و عدم حضور سرزده در کلانتری ها اظهار داشت: ما معمولا سرزده به کلانتری ها مراجعه کرده و بیشتر با مراجعه کنندگان در خصوص نحوه برخورد پرسنل و روند رسیدگی به امور اداری شان صحبت می کنیم وی در ادامه به یکصد هزار پرونده تشکیل شده در کلانتری ها اشاره کرد و گفت: ما قبول داریم که شاید اشکالاتی هم از سوی همکاران وجود داشته باشد ولی از این تعداد پرونده شاید حدود هزار فقره اشکالات و ایرادات مربوط به حوزه همکارانمان باشد
و از دیگر اقدامات حضور مکرر و مداوم بازرسان به کلانتری هاست که فعالیتهای همکاران را زیرنظر دارند.
فرمانده انتظامی استان از پاکسازی بیش از 430 محل معتادان خبر داد و افزود: با بررسی و تحقیقات بعمل آمده توسط تیم های ویژه پلیس توانستیم تاکنون 430 بار محله های آلوده را از معتادین پاکسازی کنیم که پس از مدت کوتاهی شاهد بازگشت معتادین به همان محله ها هستیم. اگر اردوگاهی برای معتادان در نظر گرفته شود ظرف 48 ساعت همه معتادان را جمع آوری می کنیم.
فرمانده انتظامی البرز اذعان داشت: در هفت ماهه گذشته 2 باند سارقان منازل، مغازه و لوازم داخل خودرو در سطح استان با اعتراف به 145 فقره سرقت و باند سارقان و زورگيران به عنف در كرج منهدم و نيز باند سارقان حرفه اي خودرو در كرج دستگير شدند و همچنين كالاي قاچاق به ارزش تقريبي بيش از 190 ميليارد ريال كشف و ضبط شده و نيز 80 نفر از اراذل و اوباش نامي، با 8 كيلوگرم مواد مخدر صنعتي دستگير شدند.
كامراني صالح خاطر نشان كرد: در حوزه فضاي مجازي توسط پليس فتا، 80 در صد جرائم سايبري كشف شده است.
در پایان این نشست خبرنگاران به همراه سرهنگ صالح و دیگر فرماندهان نیروی انتظامی از نمایشگاه کشفیات 7 ماهه گذشته نیروی انتظامی استان البرز بازدید کردند.

4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین سید A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    2 7
    بهترین کار اینه که یک گودال بزرگ بیرون شهر درست کنند و همه شونو بریزن اونجا ازشون هم فیلم بگیرند چالشون نکنند به همشون 3 ماه فرصت یدند که خودشون برن ترک کنندبعد 3 ماه برن دنبالشون اگه ترک نکرده باشند ایندفه دیگه چالشون کنند بهترین روش کسی هم دیگه سراغ مواد نمی ره اگه صحنه ها رو ببینه
  • مریم RO ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    4 0
    نیروی انتظامی عزیز استان البرز. دزدی در کرج بیدا می کند. و این به خاطرکوتاهی کلانتریها و همچنین قوه ی قضاییه است. از هر 1 دزدییکی د باند دستگیر می شوند و آ ن هم مدک کوتاهی بهعدآزاد شده و باتبحر بیشتر جبران غیبت می کنند