اشکان دژاگه: من همان اشکان هستم حتی در فوتبال قطر/کره ای ها می آیند که انتقام باخت های شان را بگیرند

اشکان دژاگه می گوید با تمام توانش بازی می کند حتی در لیگ قطر.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ اشکان دژاگه ملی پوش کشورمان قبل از تمرین صبح سه شنبه تیمش در جمع خبرنگاران گفت:« 3روز است داریم تمرین می کنیم اما هنوز تیم تکمیل نشده . ولی هنوز یک هفته زمان داریم تا برای بازی با کره آماده شویم. یک اردوی خیلی خوب در پرتغال داشتیم. این اردو هم تا اینجا خوب بوده است. مهم این است که خوب کار کنیم.»

اودرباره بازی دوستانه با کره بعد از 2 برد رسمی گفت:«من قبلا هم گفتم که کره برای برد می آید. آنها دو شکست قبلی از ما را فراموش نکردند. این بازی برای شان خیلی اهمیت دارد اما این بازی برای ما هم مهم است چون بعد از جام جهانی برای اولین بار است که در خانه بازی می کنیم. امیدوارم هواداران هم بیایند ، زیاد هم بیایند تا بتوانیم کره را شکست بدهیم.»

او درباره بازی های جام ملتها هم گفت:«جام ملتها اصلا آسان نیست. من تیم قطر را دیدم. آنها خیلی بهتر شدند. باید سعی کنیم مثل جام جهانی بازی کنیم و رو به جلو باشیم. بازی با کره کمک خوبی برای ماست تا در جام ملت ها نتیجه بگیریم.»

اشکان درباره انتقادها از انتقالش به لیگ قطر هم گفت:«من می دانم که خیلی از آدم ها از این انتقال ناراحت شدند اما آنها نظر خودشان را دارند. من فوتبالم را در اروپا شروع کردم و آنجا هم بزرگ شدم. همین سبک فوتبال اروپایی ام را ادامه می دهم و در قطر هم دارم اختصاصی تمرین می کنم. من همان اشکان دژاگه هستم . در هر تیمی که بازی کنم ، جانم را برایش می دهم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =