روز دوشنبه دومین تمرین ملی پوشان فوتبال در کمپ تیم های ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ملی پوشان فوتبال ایران پس از پایان تمرین امروز در جمع خبرنگاران درباره اوضاع و احوال فوتبال ایران و بازی دوستانه با کره جنوبی حرف زدند که در زیر می خوانید:

آندرانیک تیموریان:قرارداد کروش دیر تمدید شد

خوشحالم که دوباره در تیم ملی هستم،ما بعد از مدت ها می خواهیم با کره دوستانه بازی کنیم.این بازی کمک زیادی به ما برای بازی های آسیایی می کند.امیدوارم تا روز این بازی به شرایط مطلوب برسیم.من این موضوع را قبول دارم که بازی‌های تدارکاتی‌مان کم است. باید به این موضوع هم توجه کنیم که قرارداد کارلوس کروش دیر تمدید شد و صددرصد این موضوع نیز تأثیرگذار است.

خسرو حیدری:کره را می بریم تا ثابت کنیم همچنان از قدرت های آسیا هستیم

انتظار ما از مردم این است که از بازی ایران و کره استقبال خوبی کنند.آنها همیشه حامی ما بوده اند.ما در جام جهانی خوب بازی کردیم و مردم هم از ما راضی بودند.در دو بازی قبلی کره را شکست داده ایم و آنها برای جبران به تهران می آیند.طبیعی است که آنها از انگیزه زیادی برای شکست دادن ما برخوردار باشند اما ما هم دوست داریم بار دیگر کره را شکست داده و ثابت کنیم همچنان از تیم‌های پرقدرت آسیا به شمار می‌آییم.

امید ابراهیمی:هدفم جام ملت های آسیا است

 دیدار دوستانه با کره جنوبی می‌تواند محک خوبی برای ما باشد تا بتوانیم خود را آماده بازی‌های جام ملت‌های آسیا کنیم. هنوز در مورد کره‌جنوبی با ما صحبتی نشده و شناخت‌مان از این تیم به همان بازی‌ مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برمی‌گردد.تلاش می‌کنم که هر زمان در تیم ملی حضور داشته باشم، به تیم ملی کمک کنم. در حال حاضر نیزهدفم جام ملتهای آسیا است و سعی و تلاش خودم را انجام می‌دهم که کنار تیم ملی حضور داشته باشم.

سروش رفیعی:آرزوی هر بازیکنی حضور در جام ملتها با تیم ملی است

تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم. وظیفه ما بازیکنان این است وقتی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شویم، تمام خواسته‌های کادرفنی را به نحو احسن انجام داده و خودمان را با برنامه‌ها تطبیق دهیم. در خصوص لیست نهایی هم کروش تصمیم می‌گیرد و هر نظری هم او بدهد احترام می‌گذارم. با این وجود تمام تلاشم را خواهم کرد و آرزوی هر کسی است در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی باشد.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    33 2
    اگه کیروش این تیم را جمع و جور کنه واقعا هنر کرده چون هیچ وقت باشگاها و بازیکنهایی به این ضعیفی نداشتیم و البته خوشحالم که چند تا بازیکن حاشیه ساز کیروش انداخته بیرون چون اونها ضررشون از منفعتشون بیشتره
    • بی نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
      1 1
      مثلا خلعت كجاش حاشيه سازه ؟ بغير از قضيه ليگ امارات چه حاشيه اي داشته تاحالا ؟
  • حسین A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 5
    این تیم تو جام ملتها به تیمی باج نمیده.فقط شاید استرالیا با میزبانیش بتونه ببرش