فارس نوشت:

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: ما با وزارت آموزش و پرورش آمادگی داریم تا همکاری‌هایی برای استفاده از نمونه‌های مناسب با ادبیات انقلاب اسلامی در کتاب درسی همکاری کنیم.

غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شما از تدوین درسنامه‌ای برای دانشگاهیان با موضوع ادبیات انقلاب اسلامی خبر داده‌اید، آیا کتابی برای سایر مقاطع تحصیلی نیز درنظر گرفته خواهد شد؟ بیان داشت: ما با وزارت آموزش و پرورش آمادگی داریم تا همکاری کنیم که نمونه‌های مناسب در کتاب‌های درسی جا بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آموزش و پرورش پیشنهاد یا درخواستی به فرهنگستان زبان فارسی ارائه کرده است، گفت: در حال حاضر نمونه‌هایی وجود دارد ولی می‌توانیم تجدیدنظری هم در آن‌ها کنیم تا اگر بهبودی در نمونه‌های موجود ممکن باشد، کمک کنیم.

حداد عادل در پاسخ به پرسشی دیگر که ارزیابی شما از میزان توجه آموزش و پرورش به محتوای کتب درسی با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس چیست؟ بیان کرد: ارزیابی که مبتنی بر یک سنجش دقیق و آماری باشد ندارم، به همین جهت از اظهارنظر خودداری می‌کنم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    4 0
    جناب حداد اینقدر با پول بیت‌المال بازی نکن وضعیت اقتصادی مردم رو میبینی که
  • محسن A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    2 0
    چه جالب فرهنگستان زبان کار بنیاد حفظ اثار و ارزشهای دفاع مقدس رو انجام میده شما کاری رو که باید انجام بدید درست انجام بدید باقیش پیشکش