کارگاه "حلقه کندوکاو فلسفی با کودکان" به مناسبت روز جهانی کودک توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، گروه فبک پژوهشکده حکمت معاصر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به مناسبت «روز جهانی کودک» کارگاه "مهارت‌های تسهیل‌گری در حلقه کندوکاو فلسفی با کودکان" را برگزار می کند.

این کارگاه با حضور ایزابل میلون (مدیر و از بنیانگذاران (Institute of Philosophical Practices IPP) از فرانسه)، دوشنبه 14 مهرماه از ساعت 14:30 تا 18 برگزار می‌شود.

همچنین نشست تخصصی برنامه فلسفه برای کودکان با حضور جین‌وان پارک (استاد دانشگاه ملی گیون‌سانگ از کره جنوبی) روز سه شنبه 15 مهرماه از ساعت 14:30 الی 17 در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سالن اندیشه برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در این کارگاه می توانند تا پایان روز شنبه 12 مهرماه ثبت نام کنند و هزینه ثبت نام در این کارگاه 300/000 هزار ریال (سی هزار تومان) را به حساب بانک ملت 5109789213 شعبه سرچشمه به نام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واریز کرده و پس از واریز وجه تصویر فیش واریزی را با ذکر کامل نام، نام خانوادگی و شماره تماس به آدرس fabak.93@gmail.com ارسال کنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =