کارگاه آشنایی با ترجمه داستان های فلسفه برای کودکان توسط گروه فکر پروری برای کودکان و نوجوانان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

گروه فکر پروری برای کودکان و نوجوانان (فبک) از عموم دانشجویان و علاقه مندان به فعالیت در زمینه نوشتن و اقتباس داستان دعوت کرد در کارگاه فشرده و یک روزه این مرکز با عنوان «آشنایی با ترجمه داستان های فلسفه برای کودکان» شرکت کنند.

آخرین فرصت ثبت نام در این دوره آموزشی که اسفند امسال برگزار خواهد شد،30 بهمن اعلام شده است. برای ثبت نام علاوه بر پرداخت مبلغ 20 هزار تومان هزینه دوره ( با تخفیف 5 هزار تومانی برای دانشجویان) باید فرم و تقاضا نامه برای پیش ثبت نام به نشانی Fabak@ihcs.ac.ir ارسال شود. فرم های مربوطه در سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی www. ihcs.ac.ir قابل دسترسی است.

پس از به حد نصاب رسیدن ظرفیت کلاس ها و بر حسب اولویت با متقاضیان برای ارسال ثبت نام قطعی تماس گرفته خواهد شد. در پایان این کارگاه به کسانی که در تمامی دوره ها شرکت کرده و در آزمون نیز نمره قبولی بگیرند، گواهینامه ارائه خواهد شد. مدیر اجرایی کارگاه در ساعات اداری و از طریق شماره تلفن های 88003053 و 09351588043 پاسخگوی علاقه مندان است.

62

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 116656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =