مهر نوشت:

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: دستگاههای نظارتی در استان کرمانشاه با هر نوع تخلف احتمالی در حوزه مدیران شهری برخورد خواهند داشت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شاید در اظهارنظرها اعضای شورای اسلامی اختلاف سلایق داشته باشند، ولی در تصمیم گیری های نهایی خروجی مشترکی دارند.

حجت الاسلام زین الدین در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات پیش آمده در هفته های گذشته، گفت: رییس سابق شورای اسلامی شهر کرمانشاه در نشستی که با اصحاب رسانه داشت، سخنانی از برخی موارد و شبهات اقتصادی همانند اختلاس برخی شهرداران و افراد مربوط به شهرداری مطرح کردند که این مورد در دست بررسی است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: بنده به خوبی به روحیات رییس سابق شورای اسلامی شهر کرمانشاه واقف هستم، وی فردی با روحیات انقلابی و... است و در برخی از موارد با تندی خاصی سخن می گویند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه دستگاههای نظارتی در کشور هرگونه تخلف و قانون گریزی را به خوبی رصد می کنند، گفت: خوشبختانه دستگاههای نظارتی و قضایی در کشور با هرگونه سواستفاده مسئولان و مدیران از مناصب خود، برخورد قانونی داشته و دارند و اگر تخلفی در این باره صورت گرفته باشد، قوه قضائیه و دستگاههای نظارتی وظیفه خود را به خوبی می دانند.

زین الدین گفت: اگر هم این مسئله وجود خارجی نداشته باشد بازهم باید دولت با این تبلیغات منفی و هدفدار برخورد کند.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =