اولین شماره ماهنامه معیشت، نخستین نشریه اقتصادی و مالی خانواده، روی کیوسک های مطبوعات قرار گرفت.

 

این ماهنامه که حوزه فعالیت خود را اقتصاد خانواده تعریف کرده است به مدیر مسئولی بهروز خدارحمی وبا سردبیری صادق الحسینی میهمان جدید خانواده مطبوعات است.در اولین شماره این ماهنامه مطالبی پیرامون حوزه های مختلف نظیر پس انداز، اقتصاد خانواده، رازهای تربیت اقتصادی کودکان داشته و نیز تحلیل و پیش بینی بازارهایی مثل خودرو، مسکن، طلا و ارز، بورس و انواع سرمایه گذاری را در خود جای داده است. همچنین اقتصاد مسافرت، اینکه با چقدر هزینه به کجا می توان سفر کرد و نیز با بودجه مشخصی چه حد از تکنولوژی رو می شود در اختیار داشت از دیگر بخش های این ماهنامه است.

همچنین در این ماهنامه که اولین نشریه اقتصادی و مالی خانواده است راه های مقابله با کلاهبرداری های تلفنی و اینترنتی از طرف مسئولان نیروی انتظامی و رازهای اقتصادی برای پدران و مادران توسط تاجران موفق بیان شده است. این ماهنامه نیمه تخصصی با قیمت پنج هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

مدیر مسئول ماهنامه معیشت در پیشگفتار این مجله آن را اینگونه معرفی می کند: ماهنامه معیشت بستری است برای ارائه مشورت های مالی و اقتصادی که به هر شکل زندگی بهتر و با کیفیت تری را برای خوانندگان آن رقم می زند.

صادق الحسینی، سردبیر این ماهنامه نیز در یادداشتی پیرامون رسالتی که این رسانه برای خود در نظر گرفته آورده است: ما اینجا حرف های بزرگ نخواهیم زد حرف هایمان از جنس زندگی شماست اما مطمئن هستیم که اثرات بزرگی بر زندگی شما و نیز بر زندگی کودکان و نوجوانانتان خواهد داشت.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    19 0
    ما زیر خط فقریم به درد ما نمیخوره ماله طبقه مرفه متوسطه...
  • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    5 0
    خبر بود یا تبلیغ معیشت؟
  • امیر تبریز اوغلی A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    5 1
    با شیب ملایم
  • بی نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    13 0
    راهنمایی : علف بخوریم اگه اون رو هم نداشتیم بمیریم
  • بی نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    4 0
    واقعا شرم آوره تويه مملكتي كه عده اي زندگي اشرافي دارن ، بقيه بايد با خوندن "معيشت" در روياي "معيشت" عمر طلف كنن " هر كه افزون گشت مال و زرش يا خوش دزد بوده يا پدرش"