۰ نفر
۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
لحظه درنگ با مرد بالشی

دو نمایشنامه از ندا ثابتی با عنوان «لحظه درنگ» از مجموعه نمایشنامه‌های آروین با شماره 13 از سوی انتشارات افراز منتشر شد.

«لحظه درنگ» شامل دو نمایشنامه با عناوین «آوای آواره» و «فراتر از صداقت» در  160 صفحه به چاپ رسیده است. نویسنده در پشت جلد این کتاب آورده است: «لحظه‌هایی در زندگی هست که نمی‌توان به‌راحتی از آن عبور کرد. اتفاق‌ها، موقعیت‌ها، کنش‌ها، تصمیم‌ها و گذر از رخ دادهایی که تمامی نیاز به تفکر دارند. درنگ در هر زمان از زندگی می‌تواند موهبتی باشد تا در طول حیات، تمامی پدیده‌ها به حقیقت، پیوند نزدیک‌تری پیدا کند. لحظه درنگ هر انسانی در چالشی معنا می‌یابد که موجب تحول در مسیر زندگی‌اش می‌شود.»

این کتاب با بهای 9600 تومان به پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها آمده است.

بنابراین گزارش، این ناشر همچنین چاپ سوم نمایشنامه «مرد بالشی» نوشته مارتین مک‌دونا و ترجمه زهرا جواهری را روانه بازار نشر کرده است.نمایشنامه ای که چندی قبل توسط محمد یعقوبی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت. مارتین مک‌دونا (متولد 26 مارس 1970) نمایشنامه‌نویس، فیلم‌ساز و فیلمنامه‌نویس ایرلندی‌انگلیسی است. از او به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نمایشنامه‌نویسان معاصر ایرلند یاد می‌شود. نمایشنامه‌ مرد بالشی نخستین بار در سال 2003 منتشر شد؛ اگرچه نسخه‌ی اولیه‌ی آن در سال 1995 در شهر گالوی ایرلند نمایشنامه‌خوانی شده بود. مرد بالشی داستان نویسنده‌ای به‌نام کاتوریان را روایت می‌کند که در اداره‌ پلیس به خاطر محتوای پرخشونت داستان‌های کوتاهش و شباهت آن‌ها به نحوه‌ قتل‌ چند کودک در اداره‌ پلیس تحت بازجویی است.

این کتاب نیز در 160 صفحه و با قیمت 9500 تومان منتشر شده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =