دو تصویر از رونمایی «یاور صادق» با حضور سرلشکر فیروزآبادی

در نخستین روز از پنجمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس سرلشکر فیروزآبادی از کتاب "یاور صادق" خاطرات شفاهی حاج محمد صادق بنایی رونمایی کرد.

«بنایی» یکی از بازاریان قدیمی و سرشناس بوده که از قبل از انقلاب با خانواده مقام معظم رهبری به ویژه پدر بزرگوار رهبر انقلاب، رابطه‌ای‌ نزدیک و دوستانه داشته است که بخشی از این کتاب هم به خاطرات این فرد از مقام معظم رهبری اختصاص دارد. کتاب «یاور صادق» با هدف چاپ کتاب‌هایی از افرادی که زمان جنگ، شغل آزاد داشته‌اند و روشن کردن بخشی از جنبه‌های پنهان مانده هشت سال دفاع مقدس تدوین شده است. این کتاب حاصل گفت‌وگوی بیست ساعته «حسین دهقان نیری» با «حاج محمدصادق بنایی» است که بخشی از آن در شهر خامنه زادگاه این روای انجام گرفته است. کتاب «یاور صادق» دربردارنده سیزده فصل نظیر «زادگاه و خانواده»، «دوران تحصیل و ورود به دنیای کار صنعتی»، «دیدار با آیت‌الله خامنه‌ای»، «جنگ تحمیلی و حوادث مربوط به آن» و «عملیات فاو» است که در پایان کتاب نیز تصاویری از «حاج محمد صادق بنایی» آورده شده است. این کتاب را انتشارات فاتحان روانه بازار نشر کرده است.

 

‌

*

‌

عکس ها: فارس

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    3 5
    سلام علیکم یااباصالح المهدی "عج " ادرکنی ای پنجره ی احساس ،در کوچه ی تنهایی آرام نمی گیرد ،هان این دل دریایی در حسرت یاد تو، تا مرغ سحر بی خواب از عطر تو جان گیرد، این ساقه ی مینایی نیلوفر یاد تو ،پیچیده بر این احساس بی یاد تو می میرد، هر صبح شکیبایی در پیچش زلف تو ،رازیست پر از شبنم باران زده بر این دل، از شدت زیبایی با دیده ی تر دیدم، یک شاخه تبسم را یک سینه پر از حسرت ،یک نقش چلیپایی در ظلمت شب پیچید، طوفان نگاهی سرخ کز شمع رخش تابید، یک مرد اهورایی در نرگس چشمانش، آیینه دلتنگی بنوشته به خطی خوش، ای کاش که باز آیی اللهم عجـل لولیــک الفـــرج
  • بهارا A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    1 1
    بعضی ها از شنیدن نام سر لشکر هم منفی میدت هاهاها بعضی ها هم تنش میلرزه