فراخوان موسسه امام موسی صدر برای جمع آوری خاطرات و تاریخ شفاهی

گروه تاریخ شفاهی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، در فراخوانی در خواست همکاری برای تکمیل اسناد و خاطرات مربوط به خاندان صدر را اعلام کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، گروه تاریخ شفاهی موسسه فرهنگی تحقیقاتی صدر، در فراخوانی از تمامی کسانی که با امام موسی صدر و شخصیت‌های برجسته خاندان صدر ارتباط داشته یا اسنادی از ایشان دارند، درخواست همکاری و مشارکت کرد.

این موسسه، طرح تاریخ شفاهی امام موسی صدر را با هدف ثبت و ضبط خاطرات نزدیکان و دوستان و همکاران و مرتبطان با ایشان در دستور کار قرار داده است. لذا از همه کسانی که با امام صدر و شخصیت‌های برجسته خاندان صدر، به‌ویژه حضرات آیات سید صدرالدین صدر، سید رضا صدر، شهید سید محمدباقر صدر و شهید بنت الهدی صدر ارتباط داشته و یا از نزدیک شاهد فعالیت‌ها و اقدامات مختلف ایشان و همکاران و نزدیکشان بوده‌اند دعوت می‌کند که با حضور در موسسه خاطرات خود را بیان کنند.

همچنین کسانی که اسناد، تصاویر، دست‌نوشته یا فایل‌های صوتی مرتبط با این موضوع در اختیار دارند درخواست شده تا با ارائه نسخه‌ای از آن و مشارکت در این طرح تاریخی، موسسه را در حفظ میراث فرهنگی و تاریخ یاری دهند.

علاقمندان برای برقراری تماس و دراختیار گذاشتن اطلاعات می توانند به آدرس موسسه امام موسی صدر واقع در تهران، میدان هفتم تیر، بالا‌تر از مسجد الجواد، کوچه شریعتی، جنب مسجد الرضا، پلاک ۱۰، واحد ۲ مراجعه کرده یا با تلفن: ۳ - ۸۸۴۹۴۱۶۲ (داخلی ۱۱۳) تماس بگیرند.

برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های گروه تاریخ شفاهی موسسه اینجا را ببینید.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =