واکنش نهاوندیان به خبر رسمی شدن ارز آزاد: هنوز نشده،باید به این سمت حرکت کنیم

محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهوری اعتقاد دارد نرخ ارز باید به سمت تک نرخی شدن حرکت کند.

بر اساس گفته های رییس دفتر رییس جمهوری سیاست اقتصادی دولت به گونه ای است که باید به سوی ارز تک نرخی رفت. 

محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهوری در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین گفت: « من اعلام نکردم که ارز آزاد از امروز معتبر است بلکه باید به این سمت حرکت کرد. یعنی دولت باید با مجموعه تدابیری که به کار می گیرد سیاستی را به مرحله اجرا در بیاورد که چنینی اتفاقی عملیاتی شود. »

گفتنی است امروز خبری به نقل از رییس دفتر رییس جمهوری در همایش تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج غیرتورمی از رکود منتشر شد مبنی بر اینکه نرخ ارز آزاد از امروز معتبر و دارای رسمیت است.  

3939  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    83 0
    امروز 21 مرداده و از ددلاینه خودروسازا هم گذشت. چرا با این نرخ ارز بازار خودرو را آزاد نمی کنید که ما هم در یک بازار واقعی بدون انحصار و با خیال راحت خودروی خودرا خریداری نماییم؟
  • قبق A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    فقط شعار میدن ..فقط مردم را با حرفاشون فریب میدن ..مردم هم راحت فریب میخورن ...چرا نرخ دلا ر یه شبه سه برابر شد ...چرا ..بعد چرا نرخ دلار رو کاهش ندادن ..چرا .اجناس روزه به روز گرون تر شد چرا ...رابطه اقتصادی با هیچ کشور برقرار نشد چرا ..تا کی باید تو تحریم و بی مدیریتی بسوزیم ..چرا ...مسئول دولت میاد میگه قیمت خودرو گران نمیشه اما 30 درصد دوباره میره رو ی خودرو ..پس مشخص شد مسئولین دروغ گو هستن ..همه هم شاهدن ..همین رسانه ملی اینو نشون داد..چرا ...میگن ازدواج کنید با چه پولی بل جه درامدی ..مسکن 1000برابر شد باز مسئولان محترم در رسانه اعلام میکنن که قیمت بالا نرفته ..اره برای اون مسئول که از بیت و المال داره استفاده میکنه باید هم چنین حرفی بزنه
    • تهرانی بدبخت IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
      0 0
      قیمت مسکن در تهران چند برابر شد چون شما تا وضعتون خوب شد شهر خودتان را ول کردید و آمدید خانه‌ای که برای اون جوان یه‌لاقبای تهرانی باید ساخته می‌شد را تصاحب کردید... بله.