مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی می شود تا پایان هفته هوای تهران ، استانهای شمالی و غربی تا دو درجه خنک تر شود.

احد وظیفه به خبرآنلاین گفت: بر اساس پیش بینی نقشه هاي هواشناسی در استانهاي سواحل دریاي خزر، خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

او ادامه داد: بارش پراکنده باران تا روز دوشنبه ادامه دارد و روز سه شنبه هم در استان آذربایجان غربی در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعدوبرق رخ می دهد.

وظیفه گفت: در سه روز آینده به سبب وزش باد نسبتا شدید،در استانهاي سمنان،جنوب خراسان رضوي،شرق اصفهان،قم،مرکزي ،البرز و تهران باد و گردوخاك و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

او تاکید کرد: همچنین از امشب و روزهاي دوشنبه و سه شنبه در استانهاي کرمانشاه، ایلام، خوزستان و بوشهر گردوغبار و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

وطیفه گفت: در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه به سبب وزش باد شدید، نوار شرقی کشور با گردوخاک همراه است. همچنین درسه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج و توفانی است.

او با بیان اینکه گرمترین استان اهواز با 48 درجه است ادامه داد: گرمترین ایستگاه هواشناسی دیرزو و امروز شهر دهلران با 49 درجه است.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    34 4
    گرد و خاک و آلودگی آخرش جونمون رو میگیره
    • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      1 3
      ایشالا
  • بی نام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    16 2
    چند روز پیش که هواشناسی هوا گفت گرم میشه تو این روزها موندیم گرم میشه سرد میشه یا هیچی نمیشه