مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده سواحل دریای خزر و مناطقی از جنوب کشور وزش باد پیش بینی می شود و روزهای سه شنبه و چهارشنبه هم استانهای قم و تهران گرد و غبار دارند.

احد وظیفه به خبرآنلاین گفت: در سه روز آینده در مناطقی از شمال غرب، دامنه جنوبی البرز، سواحل دریاي خزر، دامنه هاي مرکزي زاگرس رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

او گفت: همچنین در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور، در ساعات بعد از ظهر و شب، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که در همین مدت در مناطقی از شرق کشور احتمال وزش باد شدید با احتمال گرد و خاك وجود دارد.

 روز سه شنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، شمال قزوین، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وظیفه در مورد وضعیت هوا در روز چهارشنبه گفت: در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان و شمال سمنان امکان وزش باد و رعد و برق وجود دارد.

او ادامه داد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه با افزایش سرعت باد در جنوب سمنان، شرق استان قم و جنوب استان تهران شرایط غبارآلود در این نقاط و شهر تهران پیش بینی می شود. در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه دریاي خزر مواج است.

به گفته وظیفه از شدت گرما هم کاسته نمی شود. البته شاید در برخی استانهای شمالی تا یک درجه خنک شوند.


47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدحسین A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    6 1
    این حق مردم خوزستان و جنوب کشور نیست که هر وقت اتفاقی تو تهران افتاد خبر رسانی بشه ولی برای ما نه اهواز آلوده ترین شهر جهان هست کی پی گیری کرده؟؟؟؟