۰ نفر
۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

دوباره حرف از معامله کروش و آفریقای‌جنوبی شده‌‌؛ قراردادی که مدت‌‌هاست حرفش سر زبان‌هاست.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از خبرورزشی؛دیروز رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای‌جنوبی، در بحبوحه بحث تمدید قرارداد کروش و ایران، خبر از ابراز تمایل این مربی برای حضور در تیم‌ملی کشورش داد. این خبر باعث شد تا رسانه‌های ایران سردرگم شوند‌‌؛ از یک سو کفاشیان از توافق با کروش خبر می‌دهد و از سوی دیگر آفریقایی‌ها از مذاکرات مثبت با او! این تنها کارلوس کروش بود که می‌توانست در این‌باره توضیح دهد. سرمربی تیم ظهر دیروز در واکنش به این خبر گفت که با ایران قرارداد دارد و فعلاً به تیم دیگری فکر نمی‌کند: «من تا آخر ماه جولای با ایران قرارداد دارم، یعنی سرمربی تیم‌ملی هستم. قرار مذاکره با فدراسیون ایران گذاشته‌ام و به هیچ‌کس، هیچ قولی نداده‌ام.» 

کارلوس کروش، ایران را در اولویت اول کاری خود گذاشته است. او با پیشنهاد مالی فدراسیون فوتبال موافق است و طبق آخرین خبرها، به توافق نهایی هم با کفاشیان رسیده است. علاوه بر مسائل مالی و میزان پاداش‌ها، آنها بر سر کلیات و حتی بعضی جزئیات هم تلفنی توافق کرده‌اند. فعلاً قرار کفاشیان و کروش این است که در بازگشت مربی پرتغالی به تهران، جلسه‌ای تشکیل دهند و پس از آن، قرارداد از سوی دو طرف امضا شود. نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم توضیح داد: «فکر کنم همه چیز نهایی شده و ان‌شاءا... قرارداد تمدید می‌شود.» در این شرایط، حرف‌های آفریقایی‌ها می‌تواند عجیب باشد. 

کروش در این‌باره توضیح داد: «ایران، اولویت اول من است. مذاکرات خوب و مثبتی داشته‌ایم. اگر به هر دلیلی نشد همکاری کنیم، از ماه آینده مذاکراتم را با تیم‌های دیگر آغاز می‌کنم. من فعلاً مربی ایران هستم و به قراردادی که دارم، پایبندم.» او خبر مذاکره‌‌اش با فدراسیون آفریقای‌جنوبی را هم تکذیب کرد: «هیچ مذاکره‌ای نه با آنها و نه با تیم دیگری نداشته‌ام. فقط در شرایطی از ایران می‌روم که فدراسیون من را نخواهد.»

کروش پیش از این نیز، هر بار که شایعه انتقالش به تیم‌های دیگر مطرح شد، از قرارداد با ایران و همین‌طور علاقه‌‌اش برای تمدید قرارداد حرف زد. او از ماه‌ها پیش از جام‌جهانی‌ هم بارها در مصاحبه‌های خود گفت تنها در شرایطی که با ایران به توافق نرسد، با تیم‌های دیگر وارد مذاکره می‌شود. دیروز منابع مهم خبری در فدراسیون از تمدید قرارداد قطعی کروش خبر دادند و به نظر می‌رسد سرانجام این شایعات، هفته آینده به پایان می‌رسد‌‌؛ هرچند که همچنان به نظر می‌رسد بعضی‌ها با ابقای کروش موافق نیستند و اهداف دیگری در سر دارند. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohammad A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    72 1
    کارلوس بمون،ما داریم تلالو سناره چهارم رو می بینیم
  • بی نام GB ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    6 0
    اگه بعضیا بذارن تمدید میکنه
  • بی نام A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    5 1
    کروش نامردی نکن.