سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شرایط و حساسیت لیگ جهانی استرس ایجاد می کند، تلاش می کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ روز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم ایران و لهستان در هفته ششم لیگ جهانی افزود: بازی خیلی سختی در پیش داریم، برای ما مهم است تا به نتیجه دلخواه دست یابیم.
وی در باره آخرین وضعیت تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و برای بازی فردا مشکلی نداریم. طبیعی است که خودمان را برای مسابقات آماده می کنیم و بر اساس برنامه ریزی ها پیش می رویم.
سرمربی تیم ملی والیبال در باره حساسیت بازی فردا و کارهای انجام شده برای غلبه بازیکنان به استرس این بازی گفت: ما آماده نمایش خوب هستیم، اما شرایط و حساسیت لیگ جهانی استرس ایجاد می کند، تلاش می کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم. تیم ایران نسبت به دو هفته قبل بهتر شده است.
کواچ در پاسخ به این سئوال که از تیم حریف چه میزان شناخت دارد، گفت: هر آنچه که در توان داریم باید در شرایط میزبانی ارائه کنیم. احترام خاصی برای تیم لهستان قائل هستم اما ایران تلاش خود را برای صعود خواهد کرد.
تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته ششم لیگ جهانی روزهای جمعه و یکشنبه ششم و هشتم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی والیبال لهستان می رود.
ملی پوشان ایران در حال حاضر با 13 امتیاز در رتبه دوم لیگ جهانی والیبال قرار دارند و در صورت کسب پنج امتیاز در چهار بازی آینده خود صعودش به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال قطعی است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =