زمان برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت برای ماه مبارک رمضان/ فهرست کالاهایی که عرضه می شود

نمایشگاه طرح ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان از چهارم تیرماه لغایت ششم مرداد ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اين اقدام در راستاي كنترل قيمت‌ها و تامين  اقلام پر مصرف دراين ايام و تنظيم بازار كالاهاي اساسي صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین اقلام عرضه شده دراين نمايشگاهها با عنوان طرح ضيافت شامل مواد پروتئني مشتمل بر گوشت، مرغ، تخم مرغ، خرما، انواع شيريني جات، لبنيات شامل شير، كره، خامه، ماست، پنير و... حبوبات، عسل ، ماهي، چاي، برنج، روغن نباتي و شكر خواهد بود.

دراين راستا تلاش مي شود تا با استفاده از توان اجرايي اتاق‌هاي اصناف و اتحاديه‌هاي صنفي و توليدكنندگان محصولات كشاورزي، لبني، پروتئيني، فروشگاه هاي بزرگ و زنجيره‌اي،ميادين ميوه و تره‌بار و غرفه كالاهاي با كيفيت و قيمت مناسب به عرضه محصولات حداقل 15 درصد زير قيمت بازار اقدام كنند.

براين اساس؛ سازمانهاي صنعت، معدن و تجارت استانها با اتخاذ هماهنگي لازم با اتحاديه‌هاي صنوف توليدي و توزيعي در اين طرح فعال هستند.

همچنين همزمان با برگزاري نمايشگاه طرح ضيافت، برگزاري جشنواره و فروش فوق‌العاده اقلام پرمصرف در اين ايام از سوي سازمان‌هاي صنفي نيز از ديگر اقداماتي است كه برگزار مي شود.

 يادآوري مي شود : در شهرستان‌هايي كه امكان برگزاري نمايشگاه ميسر نمي‌باشد، جهت توزيع كالاهاي طرح ضيافت، استفاده از ميادين ميوه و تره‌بار و واحدهاي صنفي منتخب كه از شرايط لازم برخوردار باشند، فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي (رفاه، شهروند، سپه و تعاونيهاي مصرف كارمندي و كارگري و...) منتخب در اين ايام در نظر گرفته شده است.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =