فرانسه برای مدعیان خط و نشان کشید / 8 گل زده در دو مسابقه / سوئیس؛ سرگروهی که تحقیر شد

تیم ملی فوتبال فرانسه دومین مسابقه خود را هم با تفاضل بالا برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرانسه در دومین مسابقه خود به مصاف سوئیس، تیم سرگروه گروه پنجم رفت. فرانسوی‌ها كه مسابقه اول را با نتیجه سه بر صفر از هندوراس برده بودند، در دومین بازی ثابت كردند كه یكی از مدعیان قهرمانی در این جام هستند. فرانسه در دقیقه 17 توسط اوليور جيرود به گل اول رسید. گل دوم هم در دقیقه 18 توسط بليز ماتوئيدي زده شد. داور در دقیقه 32 یك پنالتی هم برای فرانسه گرفت كه كریم بنزما این ضربه را از دست داد. اما متيو وابوئه نا در دقیقه 40 ناكامی بنزما را جبران كرد و سومین گل فرانسوی‌ها را زد تا این تیم با نتیجه‌ای خوب به رختكن برود.
فرانسه اما به سه گل راضی نشد و كریم بنزما در دقیقه 67 گل چهارم را زد و پس از او موسي سيسوکو در دقیقه 73 گل پنجم را هم زد. پس از این گل سوئیسی‌ها همچنان امیدوار به نتیجه گرفتن از این میدان بودند و روحیه خود را نباختند. آن‌ها در دقایق 81و 87 توسط بلريم ژمايلي و گرانيت ژاکا دو گل را جبران كردند.

تلاش سوئیسی‌ها برای دوباره باز كردن دروازه فرانسه بی نتیجه ماند و حتی در آخرین دقیقه مسابقه هم كریم بنزما گل ششم را به این تیم زد تا اقتدار فرانسه را به رخ مدعیان بكشاند. اما داور كه اعتقاد داشت پیش از ضربه كریم بنزما سوت پایان مسابقه را زده، گل ششم فرانسه را قبول نكرد و این مسابقه با نتیجه 5-2 به سود فرانسه به پایان رسید.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سبحان A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    آقا فرانسه رو بی خیال یکی استاد رو بگیره .
  • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    6 10
    بهترين تيم تاحالا فرانسه بود
  • بی نام A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 5
    فرانسه عشقه