سرمربی آرژانتین لحظاتی کابوس بار را در کنفرانس خبری قبل از بازی با ایران سپری کرد.

فرهاد عشوندی ، خبرنگاراعزامی خبرآنلاین به بلوهوریزنته :همه انگار منتظر بودند تا سابه یا روبروی شان بنشینند. پیرمرد مودب و موقر روبروی خبرنگاران کشورش نشست و از همان لحظه اول دستور حمله به او صادر شد.

انگار این جماعت آمده بودند برای تاختن به سرمربی . حرف های ستاره کافی بود بحرانی به پا کند. انتقاد مسی از ترکیب بازی با بوسنی و بازی سخت این تیم برابر حریف نچندان سرشناس اروپایی ، برای تیمی که خود را مدعی اول قهرمانی می داند. برای ملتی که به گفته خبرنگاران شان فوتبال برای شان از سکس و سیاست هم اهمیت بیشتری دارد . آنها که امده اند شیرین ترین قهرمانی ادوارشان را با کالکشنی از بیشترین ستاره های ممکن در زمین بدست بیاورند اما بازی محتاطانه اول چشم شان را ترسانده. می ترسند از اینکه تیم دفاعی ایران ستاره های میلیاردی آرژانتین را هم عصبی کند. مسابقه ای که باید به طزعم خودشان اقلا با 4 یا 5 اختلاف گل به پایان برسد اما ترس همه جا هست. بخصوص وقتی مربی سابه یا این قدر محتاط حرف می زند. او این قدر قدرت انعطاف پذیری اش بالا است که بعد از انتقادهای مسی به جمع خبرنگاران بیاید و بگوید :« او بازیکن بزرگ تیم من است. حق دارد هر حرفی بزند. اصلا خودم او را به کنفرانس مطبوعاتی فرستادم تا حرف هایش بزند. ما در تیم مان چند صدایی آزاد است. بچه ها وقتی حرف هایشان را بزنند راحت تر بازی می کنند.»

حرف های مربی اما آتش خبرنگاران را بیشتر می کند. او حالا دیگر از یک مربی محتاط به مربی ترسو در ذهن آنها که شمشیر را از رو بستند بدل شده . می خواهند حتما از بردن ایران بگوید. بلندپرواز باشد و از قهرمانی در خاک برزیل برای شان بگوید. در کشوری که منفور ترین کشور در تمام دنیاست برای آنها اما مربی خیلی آهسته و شمرده از احترام می گوید از ترس برای ریسک . از اینکه می ترسد اسیر ایران شود. از اینکه شاید اتفاقات در زمین طور دیگری رقم بخورد. او مدام سعی داشت احترام تیم حریف حفظ شود و ترسش را هم پنهان نمی کرد. می گفت این روحیه غرور اثری تنها عکس خواهد داشت. مربی فقط می دانست ایران برابر تیمش 11 نفره دفاع می کند اما شناخت بیشتری از ایران نداشت و خبرنگاران با اینکه از بردن اطمینان داشتند ، می ترسیدند. می ترسیدند از احتیاط مربی شان . از اینکه ترس او نه فقط قهرمانی دنیا که حتی روزهای خوش را از آنها بگیرد. از این می ترسند که چرا سرمربی به ستاره اش اجازه می دهد درباره ترکیب حرف بزند و چرا با کلام سرمربی ، ترکیب و سیستم تیم تغییر می کند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    25 2
    انشاالله بعد از نتیجه 1 به صفر به سود ایران دوباره باهاش مصاحبه کنید
  • بی نام EU ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    24 6
    ههههههههههههههههههههههه
  • یزدان A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    33 1
    بیشتر شبیهه رمان های سیاه داستایوفسکی بود تا یه خبره فوتبالی
  • شهروندی از بوشهر A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    77 10
    آرژانتین به ایران و فوتبالش از امشب به بعد احترام خواهد گذاشت