۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۶

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با حضور در شهر شوش درباره جلب مشارکت‌های مردمی برای تسریع روند ثبت جهانی محوطه تاریخی این شهربا امام جمعه و مسوولان این شهر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از ستاد خبری ثبت جهانی شوش، افشین حیدری همچنین در دیدار خود با مدیر پروژه ثبت جهانی شوش و دیگر دست‌اندرکاران این پروژه جهانی، درباره مسایل مالی و اعتباری این پروژه تصمیم‌گیری کرد.

حیدری در سفر به شوش درباره ثبت جهانی محوطه تاریخی این شهر و مهم ترین مسایل میراث فرهنگی این شهر با امام جمعه، فرماندار، شهردار و دیگر مسوولان شهر شوش به گفت‌وگو نشست.

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان و امام جمعه شوش در دیدارشان بر جلب مشارکت‌های مردمی در ثبت جهانی شوش تاکید کردند. حیدری همچنین در این دیدار درباره کمک‌های کارشناسی،‌ مادی و معنوی به پروژه مصلای شهر شوش قول مساعد داد.

وی همچنین در جلسه‌‌هایی با حضور فرماندار شهرستان شوش و شهردار این شهر، تصمیات گذشته درباره مسایل میراث فرهنگی شوش را پیگیری کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    10 0
    خدایا چرا اینقدر شوش مظلوم واقع شده ؟ مردم ایران تاریخ رو که اصلی ترین عضو این کشوره از یاد بردین که یک نظر هم ندادین ؟ شوش قدیمی ترین شهر و تمدن جهانه مگه نمیدونین تنها شهر های بسیار قدیمی و با تمدن هستند که اسامی انگلیسی خاص دارند شوشsusa تخت جمشیدperspolis همدانhegmataneh مصرegipt چرا ایرانی ها نباید شوش رو بشناسند ؟ واااای از دست مسئولین
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    8 0
    پس ثبت جهانی کویر لوت و قله ی دماوند چی؟
  • پرسام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    کرمان، کلوت های شهداد