ایرنا نوشت:

استاندار تهران گفت: مهمترین هدف دولت در بخش اقتصاد، کاهش میزان تورم از ۳۷ درصد به ۲۵ درصد است که یقینا این مهم در سایه همدلی و تلاش همه افراد میسر است.

سیدحسین هاشمی روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید یخچال در شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت افزود: کشورهای غربی تصور می‌کردند که با وجود تحریم‌ها، نظام جمهوری اسلامی به بن بست کشیده می‌شود ولی واقعیت این است که ملت ایران مسیر رشد و توسعه خود را ادامه داده و با تلاش تمام مشکلات را رفع کرده است.

وی گفت: امروز به واسطه حضور پرقدرت دولت یازدهم در بخش اقتصاد شاهد رفع مشکلات این حوزه هستیم.

وی افزود: فضای جدید در اقتصاد کشور باعث شده تا تولید کنندگان جایگاه خود را به خوبی پیدا کرده و شاهد افزایش فعالیت واحدهای تولیدی باشیم.

استاندار تهران اظهار کرد: مهمترین سیاست دولت حمایت از بخش تولید است و دولتمردان بر این اعتقاد پای‌بند و استوار می‌باشند.

وی مهمترین عامل توسعه اقتصاد کشور را توجه به صادرات دانست و افزود: هر واحدی برای رشد و توسعه فعالیت و بقاء خود باید به صادرات اهمیت دهد و این واحدها باید برای صادرات ۲۰ درصد از تولید خود هدف‌گذاری کرده و آن را محور فعالیت قرار دهند.

هاشمی تأکید کرد: امروز ملت ایران با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها روی پای خود ایستاده و اندکی از مواضع و آرمان‌های خود عقب‌نشینی نکرده است.

وی گفت: مشکل بخش صنعت همواره وجود داشته ولی مهم این است که این مشکلات با تلاش حل شدنی است، امروز باید جایگاه صنعت در کشور تبیین شود، نگاه به صنعتگران باید نگاهی ارزشی باشد و نباید زحمتکشان این عرصه را با واسطه‌گران یکی دانست.

هاشمی گفت: تمام تلاش دولت یازدهم این است که فضای موجود در اقتصاد کشور را تغییر داده و تولید را به عنوان محور اصلی اقتصاد قرار دهد.

وی بیان داشت : دولت در بخش اقتصاد شفاف عمل می‌کند و تلاش دارد تا با محور قرار دادن فعالیت تولید کنندگان و تثبیت وضع موجود باعث شکوفایی اقتصاد کشور شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =