اعتراض نماینده سابق پارلمان لبنان به تعلل در پیگیری پرونده امام موسی صدر

حسن یعقوب، نماینده سابق پارلمان لبنان ناراحتی خود را از تعلل و تاخیر در به نتیجه رسیدن پرونده امام موسی صدر و دو همراهش، شیخ محمد یعقوب و عباس بدرالدین اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، حسن یعقوب پس از پایان جلسه شورای عالی دادرسی لبنان درباره این قضیه از آن‌چه مقامات لبنان انجام می‌دهند، اظهار تعجب کرد و گفت: این همه تعلل در این قضیه چرا صورت می‌گیرد؟

او با بیان اینکه هیچ اهتمامی از جانب مسئولان رسیدگی به این پرونده احساس نمی‌کنیم، از موضع دولت لبنان در قبال حکومت لیبی سوال کرد و گفت: ما با بهره‌برداری سیاسی از این قضیه مخالفیم. حسن یعقوب از دوستداران امام موسی صدر و دو همراهش خواست که در محفلی که در یکم ژوئن (دهم خرداد) در ساعت یازده و نیم صبح در بیروت برگزار می‌شود، شرکت کنند.

بر اساس گزارش خبرگزاری العهد، شورای عالی دادرسی لبنان به ریاست قاضی جان فهد، بررسی پرونده امام صدر و دو همراهش را تا دهم اکتبر سال جاری (هجدهم مهر) به تعویق انداخته است. پیش از این نیز این شورا برگزاری دادگاه را با ذکر دلایلی به تاخیر انداخته بود که از جمله تایید مرگ سرهنگ معمر قذافی و دست یافتن به سندی رسمی از جانب دولت لیبی در این باره بوده است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =