۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
اشتباه 15 میلیارد یورویی راه آهن فرانسه

شرکت ملی راه آهن فرانسه اعلام کرد ۲ هزار قطاری که با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد یورو برای جایگزینی با قطارهای فرسوده در سراسر کشور خریده شده بود، از نظر اندازه برای بسیاری از سکوهای موجود متناسب نیستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گفته مسئولان این شرکت، تنها راه حل موجود تغییر اندازه سکوهای قطار است که عملیات بازسازی آنها در برخی مناطق آغاز شده است.

یورونیوز نوشت، برخی روزنامه های فرانسه تعداد سکوهایی که نیاز به ساخت و ساز دارند را بالغ بر هزار و ۲۰۰ سکو ذکر کرده اند. اجرای عملیات بازسازی تعدادی از آنها تاکنون هزینه ای معادل ۵۰ میلیون یورو دربر داشته است.

مسئولان شرکت راه آهن فرانسه می گویند، هنوز ساخت و ساز حدود هزار سکوی دیگر باقی است و بازسازی همه آنها به حدود سه سال زمان نیاز دارد.

همزمان دولت از انجمن های مناطق مختلف فرانسه نیز درخواست کمک مالی کرده که با مخالفت آنها مواجه شده است.

الن روست، رئیس انجمن های منطقه ای فرانسه می گوید: "حتی یک سنت هم برای بازسازی این سکوها پرداخت نمی کنیم."

شرکت های راه آهن و شبکه های ریلی فرانسه مسئولان اصلی این اشتباه هستند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایکس هستم A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    12 0
    2000 قطار؟؟؟؟؟ بیا اینجا 20 تا ما داریم قرضی ببر. البته این بیستا قطار ما با زغال سنگ کار میکنن و تا به فرانسه برسن چند سالی طول میکشه. شاید باز تا اون موقع سایز سکوها شما به قطارهای ما نحوره و باز تخریب کنید؟ خوش به خال ما که از هرچی سایز سکو راحتیم.
  • بی نام IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    6 1
    خیلی عجیبه....اونم در فرانسه. البته در مشهد هم برای ما مشابه چنین اشتباهی شد اما رفع و رجوع گردید.
  • ایرانی IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    4 1
    واقعا خوشحال شدم از اینکه هنوز اشتباهاتی که ما هر روز انجام می دیم توی کشورهای دیگه اونم فرانسه اتفاق می افته امروز با دیدن این خبر اشک شوق ریختم آخه ما تاحالا ساختمانهایی ساختیم که تابولهاش توش جا نمی شد، یا جلو تراسی که برای ورودی تجهیزات به ساختمان تعبیه شده بود یک دکل زدیم که جورش رو کارگرهایی کشیدن که مجبور شدن دستگاها و تابلوهای سنگین رو سه طبقه روی کولشون حمل کنن، یا ......... بخدا اگر همشو بگم اشکتون در می یاد ولی باور کنید به ضایعی این اشتباه فرانسویها نبودن