ملی پوشان ایران وارد اتریش شدند/ اضافه شدن رضا قوچان‌نژاد به اردوی تیم ملی

بازیکنان تیم ملی صبح امروز وارد اتریش شدند و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان سفارت ایران در وین قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ بازیکنان تیم ملی صبح امروز وارد اتریش شدند و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان سفارت ایران در وین قرار گرفتند.

کاروان تیم ملی صبح امروز و راس ساعت 4 بامداد تهران را به مقصد وین ترک کرد و با پرواز مستقیم و راس ساعت 6:30 به وقت وین وارد اتریش شد. در بدو ورود ملی پوشان مورد استقبال مسئولان سفارت ایران در وین قرار گرفتند و پس از انجام مصاحبه های کوتاه با رسانه های ایرانی و خارجی حاضر در محل فرودگاه با اتوبوس به سمت شهر محل اقامت خود عزیمت کردند. اردوی اول تیم ملی در اتریش در شهر والترسدورف و هتل فالکن استاینر است و در یک منطقه کوهستانی قرار دارد. از نکات جالب توجه در زمان ورود ملی پوشان به محل هتل، استقبال خوب شهروندان این شهر و نواختن موسیقی محلی اتریشی و حضور کودکان با پرچم ایران بود که ضمن تکان دادن آن به ملی پوشان خوشامد می گفتند.

فاصله زمانی وین تا شهر محل اقامت ملی پوشان حدود 2:30 و 180 کیلومتر بود و بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی پس از ورود به هتل در محل رستوران اختصاص یافته به ملی پوشان صبحانه خود را صرف کردند و برای استراحت به اتاق های خود رفتند.

به گزارش خبرآنلاین؛ رضا قوچان‌نژاد هم به اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش اضافه شد. با حضور گوچی در اردو تعداد بازیکنان تیم ملی به 19 رسید.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    2 1
    پس از مهار لیونل توسط هاشم سیل پیشنهادات خارجی از طرف باشگاههای بزرگ دنیا از چمله منچستر و میلان و بارسلون و....روی میز این بازیکن قرار گرفت.