۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
فرهنگ رضوی در استان های ایران جاری می شود

سومین دوره هفته‌های فرهنگ رضوی، 20 اردیبهشت ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کرمانشاه آغاز می‌شود و تا دهه کرامت در دیگر نقاط کشور ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شمس توس، سومین دوره هفته‌های فرهنگ رضوی در چهار استان کشور، شامل: کرمانشاه، کرمان، اردبیل و قزوین توسط ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان‌ها برگزار می‌شود.

به گفته دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، راهبرد اصلی برگزاری هفته‌های فرهنگ رضوی آن است که فرهنگ و معارف رضوی در طول سال در کشور جریان یابد و فرهنگ اهل بیت(ع) در کانون توجه نهادها و دستگاه‌های مختلف فرهنگی کشور بیش از پیش قرار گیرد.

حضور خطیبان و سخنرانان، قاریان بین‌المللی، مداحان و شاعران آئینی برجسته در برنامه‌های متنوع سومین دوره هفته‌های فرهنگ رضوی از ویژگی‌های بارز این دوره خواهد بود.

هفته‌های فرهنگ رضوی از 20 تا 26 اردیبهشت‌ماه در کرمانشاه، از سوم تا نهم خرداد در کرمان و جنوب کرمان، از 16 تا 22 مرداد در اردبیل و از 29 مرداد تا هفتم شهریور در استان قزوین برگزار می‌شود و بدین ترتیب به دهه کرامت متصل خواهد شد.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده (موسوم به دهه کرامت) برابر با پنجم تا پانزدهم شهریور ۱۳۹۳ در تمام استان‌های ایران و 75 کشور جهان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره امام رضا(ع) می‌توانند به سایت شمس توس به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =