مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: سلسله همایش های علمی- پژوهشی بخش دانشگاهیان جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، اردیبهشت ماه 93 در دانشگاه های مختلف کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، سیدجوادجعفری عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد اردیبهشت ماه 93 علاوه بر همایش پژوهشی طب الرضا(ع)، میزبان مراسم افتتاحیه بخش دانشگاهیان جشنواره بین المللی امام رضا(ع) خواهد بود.

وی به عناوین همایش های پژوهشی بخش دانشگاهیان جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: همایش علمی - پژوهشی طب الرضا(ع) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود و دانشگاه آزاد گناباد میزبان همایش ملی عرفان اسلامی در آموزه‌های رضوی است. همایش تعلیم و تربیت اسلامی در فرهنگ رضوی نیز در دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: همایش ملی سیره و معارف رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود. همایش علمی - پژوهشی سلسله الذهب هم در دانشگاه پیام نور نیشابور برگزار خواهد شد. دانشگاه علوم قرآنی سبزوار هم بهمن ماه امسال میزبان همایش قرآن کریم و میراث رضوی بود.

دبیرجشنواره بین المللی امام رضا(ع)، عنوان کرد: با توجه به راهبرد توسعه زمانی جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، از دهه کرامت به طول سال، چند اتفاق مهم در این زمینه صورت پذیرفته است که یکی از آن اتفاقات بسیار ارزشمند برگزاری برنامه های دانشگاه های عضو جشنواره در اردیبهشت ماه می باشد تا امکان بهره مندی دانشجویان و اساتید از این برنامه ها وجود داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ادامه داد: متعاقب این برنامه ها هفته های فرهنگ رضوی آغاز خواهد شد که تا دهه کرامت ادامه دارد و در دهه کرامت نیز هم زمان در 31 استان و 75 کشور جهان، برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، که از سالروز میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) در سال 92 آغاز شده است در دهه کرامت سال93 اجرا خواهد شد.

وی به دستاوردهای علمی - پژوهشی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امسال بیش از 60 عنوان کتاب از تولیدات جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، که محصول برنامه های علمی ، فرهنگی و هنری می باشد به چاپ رسیده و یا دردست چاپ می باشد.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =