مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز شنبه 6 اردیبهشت 1393

بازپرس پرونده ریحانه جباری با اشاره به دلایل رد ادعای دفاع مشروع از سوی قاتل گفت: ریحانه هنوز واقعیتها در خصوص انگیزه اش از قتل را نگفته و به نظر می رسد منتظر است در آخرین لحظات فردی به کمکش بیاید.
به گزارش مهر، ریحانه جباری هفت سال قبل یک پزشک عمومی به نام مرتضی عبدالعلی سربندی را با ضربه چاقو به قتل رساند. او پس از دستگیری در بازجویی ها مدعی شد که در دفاع از ناموس مرتکب قتل شده است. موضوعی که هیچگاه تایید نشد و دختر جوان به اتهام قتل به قصاص محکوم شد. حال با گذشت هفت سال از این جنایت و تایید حکم قصاص، این پرونده به سو‍‍ژه ای برای برخی مدعیان حقوق بشر از جمله احمد شهید تبدیل شده و این افراد با سوءاستفاده از موجی که در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است با نقابی دلسوزانه خواستار توقف اجرای حکم قصاص شده اند. این در حالی است که با توجه به قتل صورت گرفته تنها اولیای دم می توانند اجرای حکم را متوقف کنند.
محمدحسین شاملو، بازپرس سابق جنایی تهران پس از وقوع این قتل در محل حادثه حاضر شد و در کمتر از 15 ساعت راز این جنایت را فاش کرد. او نخستین بازجویی را از ریحانه جباری انجام داد و پس از 6 ماه تحقیقات برای او کیفرخواست صادر کرد. برای پاسخ به ابهامات این پرونده گفتگویی با بازپرس سابق جنایی تهران داشتیم که در ادامه می خوانید.
چه زمانی از وقوع این جنایت مطلع شدید؟
بعد از اذان مغرب و عشاء بود. نماز مغرب را خوانده بودم و خودم را برای نماز عشاء آماده می کردم که تلفن کشیک قتل به صدا درآمد. مامور کلانتری از آن سوی خط اعلام کرد، مرد ناشناسی در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرعماد به قتل رسیده است. دستور حضور تیم های تخصصی از جمله افسر پلیس آگاهی، پزشکی قانونی و تشخیص هویت را در صحنه جنایت صادر کردم. به دلیل اینکه محل جنایت به خانه ام نزدیک بود سریع به آنجا رسیدم. جسد مرد میانسالی در راه پله ها افتاده بود.هیچکدام از ساکنان او را نمی شناختند. مقتول هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود. همسایه تنها صدای " دزد. دزد. بگیریدش." را شنیده بودند . وقتی از خانه های خود بیرون می آیند مقتول رو به رو می شوند که قبل از گفتن حرفی از حال می رود.
در ابتدا هویت مقتول مشخص نبود. رد خون را دنبال کرده و به دو طبقه بالاتر رسیدیم. درب واحد آپارتمانی باز بود. در میان واحد سجاده ای پهن بود که شواهد نشان می داد ، مقتول هنگام نماز از پشت سر هدف چاقو قرار گرفته است. در کنار سجاده یک صندلی قرار داشت که مقتول برای بلند شدن از آن کمک گرفته بود و رد خون بر روی دسته آن مشهود بود. ساکنان ساختمان در تحقیقات گفتند که این واحد آپارتمان متعلق به زن سالمندی است که در حال حاضر بیمارستان است. در بازرسی جیب مقتول یک کارت شناسایی کشف شد که از این طریق هویت مقتول مورد شناسایی قرار گرفت.
چگونه به قاتل رسیدید؟
در بررسی محل جنایت تلفن همراه و دفترچه تلفن مقتول را پیدا کردم. بلافاصله تحقیق تلفنی از افرادی که در دفترچه تلفن بودند را آغاز کردم. بازجویی های تلفنی طولانی باعث شد در این مدت چهار بار تلفن همراهم باطری تمام کند. سرانجام پس از 15 ساعت به ریحانه رسیدیم. البته نام او در دفتر تلفن ریحانه نوشته نشده بود.
از او خواستم برای دیدن یک عکس قرار بگذارد. در ابتدا گفت که مادرم سکته کرده و نمی تواند بیاید. وقتی گفتم خودم می آیم گفت چالوس است و تا 45 دقیقه دیگر خودش را به تهران می رساند. آن روز تعطیل بود و امکان نداشت او در این مدت کم خودش را به تهران برساند به همین خاطر به موضوع مشکوک شده و دستور ردیابی آنتن تلفن همراهش را دادم. بررسی ها نشان داد، تلفن همراه در تجریش فعال است. خودم همراه ماموران راهی محل مورد نظر شدیم. وقتی به مقابل خانه شان رسیدیم دوباره با او تماس گرفتم. در این مدت هم چند بار با هم تلفنی تماس داشتیم و او سعی می کرد طوری وانمود کند که در جاده است. وقتی فهمید مقابل خانه شان هستم خواست عکس را مقابل پنجره اتاقش بگیرم که قبول نکردم و سرانجام در را باز کرد.
در همان مرحله نخست به قتل اعتراف کرد؟
برای اینکه اعتراف کند باید مدارک مستندی را آماده می کردیم. به بازرسی اتاقش پرداخته و زیر تخت یک چاقوی آغشته به خون پیدا کردیم. مانتو و مقنعه آغشته به خون نیز در اتاق کشف شد. ریحانه که دیگر راهی برای فرار نداشت لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل اعتراف کرد.
از همان ابتدا هم دفاع از ناموس را به عنوان انگیزه قتل مطرح کرد؟
نه! او در ابتدا درباره انگیزه اش حرفی نمی زد و بعدها موضوع دفاع از ناموس را مطرح کرد. 6 ماه بر روی این پرونده در دادسرا کار شد تا هیچ نکته مبهمی وجود نداشته باشد.پس از طی تشریفات قانونی پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری فرستاده شد. جلسه دادگاه نیز به ریاست قاضی تردست برگزار شد. قاضی تردست از قضات باتجربه و حرفه ای بود که در بعضی از محاکمات با تیزهوشی متوجه بی گناهی متهم به قتل شد و او را تبرئه کرد. موضوع دفاع مشروع از سوی دادگاه نیز رد شد و این درحالی بود که ریحانه و وکلایش نتوانستند برای ادعای خود دلیلی بیاورند.
طی مدتی که پرونده در دادسرا بود از اولیای دم خواستند که به خاطر جوانی ریحانه او را ببخشند که آنها حاضر به این کار نشدند حالا امیدوارlم با وساطت ریش سفیدان و بزرگان و به دور از جنجال آفرینی اولیای دم حاضر به گذشت شوند.
با توجه به تحقیقات صورت گرفته در دادسرا به نظر شما انگیزه اصلی این قتل چیست؟
ریحانه هیچ وقت انگیزه اصلی خود از قتل را نگفت. اما شواهد موجود در صحنه انگیزه دفاع مشروع را قاطعانه رد می کند. مقتول در حال نماز خواندن بود که قتل رخ داد. در خانه نیز قفل نبود. از سوی دیگر خیابان میرعماد به خاطر نهادهای مهمی که در آن مستقر است همیشه پرتردد است. واحد مورد نظر نیز یک بالکن داشت که رو به حیاط بود. همیشه در حیاط خانه تعدادی از اهالی حضور داشتند. با این توضیح اگر انگیزه مقتول تجاوز بوده ، ریحانه می توانست به راحتی از آنجا فرار یا درخواست کمک کند. ریحانه در برابر انگیزه اش از قتل سکوت کرده و امید دارد فردی در آخرین لحظات به کمک او بیاید.
ریحانه در این قتل همدستی داشت؟
شواهد که این را نشان نمی دهد. در محل قتل فقط دو لیوان بود. ریحانه تنها از خانه خارج شده بود و بعد هم تنها بازگشته بود. قتل هم با چاقوی ریحانه انجام شده بود. از مغازه داری که چاقو را خریده بود نیز در این باره سوال شد که حرف های ریحانه در خصوص خرید چاقو به تنهایی را تایید کرد. ریحانه حتی بعد از قتل تا زمان رسیدن اورژانس صبر می کند و شماره پلاک خودروی اورژانس را در تلفن همراهش ذخیره کرده بود.
اگر انگیزه دفاع مشروع نبود ، چه انگیزه ای برای قتل متصور است؟
این موضوع را ریحانه باید توضیح دهد. اما به نظر نمی رسید ریحانه و مقتول با هم اختلافی داشته باشند. در بررسی محل قتل هیچ وسیله ای کشف نشد که نشان دهد برای طراحی دکوراسیون به آنجا رفته باشند.
اگر ریحانه انگیزه ای برای قتل نداشت چرا همراه خود چاقو به محل قتل برد؟
خود ریحانه مدعی است که مقتول در اولین قرار از او خواسته که برای محافظت از خودش چاقو همراه داشته باشد.

 

قاتل درگیری میدان کاج فسا دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فسا به ایرنا گفت: قاتل درگیری میدان کاج فسا و همدست او، پس از شناسایی در کمتر از چهار روز در یک عملیات ضربتی توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.
قاضی عباس روستازاده افزود:ساعت 21:50 دقیقه شب (چهارشنبه) 27 فروردین ماه سال 93 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، یک فقره تیراندازی توسط افراد ناشناس منجر به جنایت در میدان کاج شهر فسا به کلانتری 12 معلم اعلام شد.
وی گفت: با حضور مامورین کلانتری 12 در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد تیراندازی توسط افراد ناشناس به چهار جوان اصابت کرده است و افراد به بیمارستان ولی عصر فسا منتقل شدند.
این مقام مسوول ادامه داد:با توجه به تلاش تیم پزشکی بیمارستان یک جوان از این چهار نفر به علت اصابت گلوله فوت کرد، یکی از افراد به شیراز اعزام و دو نفر دیگر مشکل خاصی نداشتند.
روستازاده بیان کرد: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل، تحقیقات اولیه مامورین حکایت از آن داشت که قاتل و همدست وی در هنگام جنایت با سر و صورت پوشیده اقدام به تیراندازی کرده است که این شناسایی را مشکل کرده بود.
قاضی روستازاده گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده تحقیقات گسترده ای در منطقه انجام شد و به حول قوه الهی و تلاش تیم شناسایی خبره مامورین، عاملین اصلی شناسایی شدند.
به گفته وی پس از شناسایی عاملین، شنبه 30 فروردین ماه به دستور قاضی روستازاده دادستان فسا، ماموران انتظامی در یک عملیات ضربتی قاتل و همدست وی را دستگیر شدند این عملیات تا ساعت یک بامداد به طول انجامید.
وی بیان داشت: متهمان پس از دستگیری و انتقال به کلانتری به ارتکاب جنایت خود اعتراف کردند و اسلحه نامبرده توسط مامورین کشف و ضبط شد.
دادستان فسا گفت:پرونده فوق با قید فوریت در دستور کار قضایی به شعبه ویژه قتل فسا ارجاع داده شده و در حال رسیدگی است.
روستازاده با اشاره به انگیزه قاتل میدان کاج فسا گفت: با توجه به حساسیت به عمل آمده و وجود ناامنی در بخشی از شهر، موضوع این پرونده با سرعت و جدیت در حال پیگیری است و تقاضای اشد مجازات برایشان می گردد.

 

اعدام عاملان ترور دادستان زابل
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از اعدام سه تن از عاملان ترور دادستان زابل در محل حادثه خبر داد.
حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدی به ایسنا گفت: ساعت 6 صبح امروز ششم اردیبهشت ماه  حکم قصاص سه تن از عاملان ترور موسی نوری قلعه دادستان زابل اجرا شد. حکم قصاص این سه نفر در محل وقوع حادثه و با حضور تعدادی از مردم سیستان و بلوچستان انجام شد.
موسی نوری قلعه 15 آبان ماه سال 92 هنگام عزیمت به محل کار خود از سوی افرادی با شلیک چند گلوله به شهادت رسید. پنجم اسفند ماه اولین جلسه‌ رسیدگی به پرونده‌ ترور دادستان زابل برگزار شد و نماینده مدعی‌العموم برای 3 نفر که عضو اصلی تیم ترور شهید موسی نوری قلعه بودند از باب محاربه تقاضای اعدام کرد.
پس از ابلاغ حکم دادگاه بدوی مبنی بر اعدام، متهمان به حکم صادره اعتراض کردند و پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد. بعد از بررسی حکم صادره از سوی دیوان عالی کشور، حکم اعدام سه نفر از عاملان ترور دادستان زابل تایید شد.

 

دستگیری مادری که فرزند خود را ربود
معاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا جزئیات خبر مادری که پس از جدایی از همسرش، کودک 12 ساله اش را ربود و توسط ماموران پلیس آگاهی  آمل دستگیر شد را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، معاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در خبری اعلام کرد که در اجرای نیابتی قضایی از سوی دادسرای عمومی تهران، مبنی بر شکوائیه فردی به نام حسن در خصوص ربایش فرزند 12 ساله اش توسط  دو نفر و حضور متهمان در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
ماموران شهرستان آمل با به کارگیری منابع اطلاعاتی و شناسایی محل نگهداری کودک، توسط آدم ربایان ضمن هماهنگی با مراجع قضایی موفق شدند، متهمان را در اقدامی غافلگیرانه شناسائی و دستگیر کنند.
بررسی های به عمل آمده حاکی از آن است که یکی از این متهمان، مادر کودک ربوده شده است که سال‌های پیش از همسر خود جدا شده و برابر حکم مراجع قضایی حضانت فرزندشان به پدر این خانواده واگذار شده بود.
متهمه که توان دوری از فرزند خود را نداشته، ضمن هماهنگی با برادر خود و طرح نقشه قبلی، فرزند خود را ربوده و به شهرستان آمل منتقل کرد که این زن، پس از چند روز نگهداری فرزندش در مخفیگاه، توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و کودک رها شده از دست گروگان‌ها به آغوش پدرش بازگشت.

 

دزدان موجودی عابر بانک را بردند
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از سرقت یکی از باجه های عابر بانک متعلق به یکی از بانک ها در محله ده مجنون کرمانشاه خبر داد.
سردار کریم کشوری به ایرنا گفت: این حادثه در ساعات ابتدایی بامداد جمعه روی داده و طی آن مقادیری وجه نقد از این عابربانک به سرقت رفته است. تاکنون خبری از مقادیر به سرقت رفته در دست نیست و پلیس آگاهی کرمانشاه در حال پیگیری ماجراست.
سردار کشوری ادامه داد: زمانیکه سرقت انجام گرفته، متاسفانه نه دوربین و نه آژیر خطر بانک عمل نکرده و به همین دلیل هیچ تصویری از فرد یا افراد سارق ضبط نشده است. این سرقت نشان می دهد که فرد یا افراد سارق از قبل با شبعه مذکور آشنایی و از قبل مطلع بوده است که دوربین مدار بسته و آژیر خطر بانک از کار افتاده است.
سردار کشوری گفت: پلیس در حال بررسی حادثه است و امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن سارق یا سارقین شناسایی شوند.

 

جان باختن دختر جوان در سیلاب سرخس
فرمانده انتظامی سرخس به ایسنا گفت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در سرخس یک نفر در سیلاب، گرفتار شد و جان باخت.
سرهنگ محمد رضا روحی افزود: ساعت 17 روز پنجشنبه، 4 اردیبشت با آغاز بارش شدید باران، سیلابهایی در شهرستان سرخس جاری شد که در نتیجه آن در منطقه روستای چکودر شهرستان سرخس، یک دختر جوان جان باخت.
روحی افزود: سیلاب باعث جدا شدن فرزندان یک خانواده روستایی که برای سرکشی از گوسفندانشان رفته بودند شد که سه نفر از اعضای خانواده با کمک نیروهای امدادگر هلال احمر و نیروی انتظامی نجات یافتند اما دختر 18 ساله در سیلاب جان باخت.
در پی جاری شدن سیلاب، برخی جاده‌های روستایی برای مدت کوتاهی مسدود شدند.

 

سرسره‌بازی مرگبار کودک 6 ساله
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد به ایسنا گفت: ترکیدن سرسره بادی در پارک بازی کودکان در مجموعه آبشار شهر کاخک از توابع شهرستان گناباد منجر به کشته و زخمی شدن 3 کودک خردسال شد.
اصغر کرامتی افزود: ساعت 15 دیروز جمعه، پنجم اردیبهشت بر اثر ترکیدگی سرسره بادی پارک آبشار شهر کاخک یک کودک 6 ساله در دم جان باخت و دو کودک 5 ساله و 3.5 ساله نیز مجروح شدند.
وی افزود: مصدومان این حادثه بلافاصله به مرکز درمانی کاخک منتقل شدند که متاسفانه با وجود تلاشهای انجام شده یک کودک 6 ساله جان خود را از دست داد و 2 کودک دیگر به بیمارستان بیدخت، منتقل و بستری شدند. حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.
هادی عطائی، کارشناس آتش نشانی نیز با بیان اینکه علت اصلی ترکیدگی این سرسره در دست بررسی است، توضیح داد: علت حادثه به طور قطع و یقین مشخص نیست ولی ظاهرا واژگونی این سرسره منجر به ترکیدن آن شده است. در حال حاضر سرسره جمع آوری شده و کارشناسان در حال بررسی علت اصلی حادثه هستند.

 

بررسی علل سقوط جت فالکون در کیش توسط خانه ملت/جسد یکی از سرنشینان هواپیما پیدا نشده است
رئیس کمیته حمل و نقل مجلس درباره سقوط هواپیمای جت فالکون در سواحل جزیره کیش گفت: هفته آینده گروهی متشکل از برخی اعضای کمیسیون عمران مجلس و کارشناسان برای بررسی های بیشتر درباره علل سقوط هواپیمای جت فالکون به جزیره کیش اعزام می شود.
به گزارش مهر، احمد جباری با اعلام این خبر افزود: کمیته حمل و نقل مجلس در حال بررسی علل سقوط هواپیمای جت فالکون در سواحل جزیره کیش است و در این رابطه بررسی های کارشناسی با حضور آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و جهانگیریان، رئیس سازمان هواپیمایی در کمیسیون عمران مجلس انجام شده است.
نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته اعضای کمیسیون عمران مجلس از پاسخ های وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی درباره سقوط هواپیما جت فالکون قانع نشده اند و مقرر شده در این زمینه بررسی های کارشناسی بیشتری انجام گیرد.
این نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس نهم تصریح کرد: هفته آینده گروهی متشکل از برخی اعضای کمیسیون عمران مجلس، مسئولان و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی، رئیس کمیته حمل و نقل مجلس و کارشناسان دریایی و هواپیمایی برای بررسی های بیشتر درباره علل سقوط هواپیمای جت فالکون و اقدامات انجام شده پس از سقوط این هواپیما به جزیره کیش اعزام می شود.
جباری خاطرنشان کرد: به نحوه رسیدگی مسئولان اجرایی در بیرون کشیدن اجساد جان باختگان این سانحه هواپیمایی اعتراض دارم و متاسفانه با وجود گذشت حدود چهل روز از زمان وقوع این حادثه و همچنین مشخص بودن محل سقوط هواپیما تاکنون جسد یکی از چهار جان باخته این حادثه پیدا نشده بنابراین باید سریعا تکلیف این موضوع روشن شود و به خانواده این سرنشین هواپیما جواب داده شود.
وی بیان کرد: یکی از موضوعات درباره سقوط هواپیمای جت فالکون این است که نباید به این هواپیما اجازه داده می شد تا در شب پرواز کند و نکته دیگراین بوده که هواپیما جعبه سیاه نداشته است.
رئیس کمیته حمل و نقل مجلس در پایان گفت: از محل وقوع این حادثه هوایی بازدید داشته ام و امیدوارم با بررسی های بیشتر ابهامات این حادثه روشن شود البته سازمان منطقه آزاد کیش تاکنون همکاری مناسبی در زمینه رسیدگی به این حادثه داشته است.

 

۴۰۵با 224 فقره تخلف!
پژو 405 با 224 فقره تخلف و سی و هشت میلیون و صدو بیست هزار ریال خلافی توسط پلیس راه اصفهان متوقف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی، رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت :ماموران گشت ویژه پلیس راه استان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان- نایین یک پژو 405 را متوقف و طی استعلام های صورت گرفته در سیستم های الکترونیک کنترل خودروها متوجه می شوند خودرو مذکور دارای سی و هشت میلیون و صدو بیست هزار ریال جریمه و 224 فقره تخلف می باشد.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات خودرو مربوط به سرعت و سبقت غیر مجاز می باشد، افزود: در این خصوص خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

 

ریزش بالکن های ساختمان مسکونی در خیابان مدرس
ریزش ناگهانی بالکن های ساختمان مسکونی 4 طبقه در خیابان مدرس، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس شهروندان با سامانه 125، مبنی بر ریزش آوار و سقوط بالکن های یک مجتمع مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 5 و گروه امداد و نجات ایستگاه 1 را دیروز جمعه به محل حادثه در خیابان مدرس، کوچه محمدی اعزام کرد.
نعمت محمدپور، فرمانده آتش نشانان تیم اعزامی گفت: در محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه مشاهده می شد که بالکن طبقات دوم، سوم و چهارم از محل اتصال خود جدا و در حیات مجتمع افتاده بود.
وی افزود: در این عملیات آتش نشانان به سرعت ایمن سازی را آغاز کرده و پس از ارائه تذکرات ایمنی لازم به اهالی ساختمان و تحویل محل حادثه به عوامل شهرداری و انتظامی به ماموریت خود پایان دادند. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

 

پرنده شکاری در دام آتش نشانان
پرنده شکاری که رعب و وحشت را به دل شهروندان اندخته بود به دام آتش نشانان افتاد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، به دنبال تماس تعدادی از شهروندان با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، بیدرنگ زنگ ایستگاه 4 ساعت 10:15 دقیقه صبح امروز شنبه به صدا درآمد و آتش نشانان به سمت، خیابان ری به حرکت در آمدند.

حسن طاهر خانی، فرمانده آتش نشان اعزامی به محل حادثه گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، مشاهده شد یک پرنده شکاری به داخل یک باب مغازه آپاراتی رفته و افراد به خاطر ترس از آسیب دیدگی ناشی از حمله این پرنده، به بیرون پناه برده بودند.
آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه، این پرنده شکاری را به دام انداخته و به ایستگاه آتش نشانی منتقل کردند.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گنابادی IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    11 0
    در حادثه ترکیدن سرسره بادی کودک دوم هم امروز جان سپرد و تا بحال دو کشته و یک مجروح داشته است
  • بی نام RO ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    54 18
    به نظر من نه ریحانه جای دلسوزی داره نه مقتول چون وقتی آبروی خودشون براشون مهم نبوده و یکی حرمت شغل وسن سال خودشو نگه نداشته اون یکی هم که در سن 19 سالگی آآنچنان تجارب درخشانیجمع کرده بقیه چرا اینقدر تو فکرشون باشن؟ به اندازه کافی ذهن مردم را از مسایل اصلی جامعه دور کردن.
  • یک مادر IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    35 1
    کودک رها شده از دست گروگان ها به آغوش پدرش بازگشت
  • رسول A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    34 0
    این شهربازی ها و پارکهای بادی رسیدگی میخواد که متاسفانه شرکت های بازرسی طبق عناوین های مختلف فقط پول بازرسی میگیرند و بدون تایید صلاحیت مجوز صادر میکنند و نتیجه اش میشه گرفتن جان بچه های مردم