نسیم آنلاین نوشت:

قطعه 'عید آمد' به آهنگسازی فردین خلعتبری، خوانندگی فرشاد جمالی و بر اساس اشعاری از مولانا به مناسبت سال نو منتشر شد. جمالی گفت: همزمان با نوروز این اثر از برخی شبکه‌های صداوسیما پخش شد اما به احترام ایام فاطمیه این اثر را پس از تعطیلات در فضای مجازی منتشر کردیم.

فرشاد جمالی درباره این اثر گفت: این قطعه را بر روی شعر عید آمد مولوی خواندم که توسط فردین خلعتبری آهنگسازی شده است. وی ادامه داد: موسیقی این قطعه بر اساس یک کوارتت زهی با رنگ آمیزی سازهای ایرانی ساخته شده است.

این خواننده با بیان اینکه "عید آمد" یک اثر ارکسترال است، گفت: این کار بر اساس شعر معروف مولوی (عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد) شکل گرفته و معتقدم که خاص خود فردین خلعتبری است.

جمالی در خصوص انتشار این قطعه گفت: همزمان با نوروز این اثر از شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون پخش و در فضای مجازی نیز در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، قطعه "عید آمد" توسط نوازندگانی چون علی جعفری پویان، تینا جامه گرمی، همایون نصیری، میلاد محمدی و همخوانی بهرخ شورورزی اجرا و در استودیو دیلیمان با صدابرداری جواد صفری و کاوه کاتب ضبط شده است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =