رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از پیش بینی این سازمان برای ورود هواپیماهای جدید در بهار امسال خبرداد و گفت: در دو ماه گذشته ۱۴ فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور پیوسته است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، دکتر علیرضا جهانگیریان در حاشیه بازدید نوروزی خود در جمع مدیران صنعت ضمن اعلام مطلب فوق اظهارداشت: در موافقت‌نامه با کشورهای عضو ۱+۵ خرید هواپیما لحاظ نشده و برداشتن محدودیت تنها شامل قطعات یدکی هواپیما می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با وجود برنامه ریزی‌ها و اقدامات قانونی شرکت‌های هواپیمایی برای خرید قطعات یدکی هواپیما اما تاکنون قطعات جدیدی به کشور وارد نشده است، افزود: شرکت‌های غربی تحقق این امر را منوط به کسب مجوز و هماهنگی‌های لازم از سوی وزارت خزانه داری امریکا عنوان می‌کنند.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری در طول سال جاری در نظر دارد با ورود هواپیماهای جدید به کشور برای نوسازی ناوگان و خروج هواپیماهای فرسوده از ناوگان هوایی کشور گام‌های موثری بردارد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود EU ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    2 1
    باید دید چه هواپیمائی خریدن، اگر دوباره توپولوف های از رده خارج روسی نباشه خوبه
  • هلیا IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    7 0
    البته ایشان نگفتن که تمام این هواپیماها دست دوم و مستعمل هستند !!!
  • بی نام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    1 1
    اميدواريم توپولوف و موارد مشابه نباشد.
  • حميد رضا IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    6 0
    اميدوارم تمام ناوگان هوايى قديمى كشورمون عوض بشه، من تو زندگيم آدم حسودى نيستم اما نميدونم چرا هر وقت تو فرودگاه دبى كه ميرم و اون فرودگاه و هواپيماها و تجهيزات هواييشونو ميبينم حسادت تمام وجودمو ميگيره كه چرا ......... اصلا چرا بايد ايران و ايرانى خودشو با اين جور كشورها مقايسه كنه
  • عربشاهی IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    0 0
    در خبرها آمده بود شرکت هواپیمائی بابک زنجانی با بیش از 20 فروند هواپیما فعال شده ولی صحبتی که با یکی از کارکنان قدیمی هواپیمائی داشتم گفتندبه اکثر این هواپیماها اجازه پرواز داده نشده "چرا؟