بارش باران در جاده های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان/ 6جاده مسدود است

جاده های شمشک- دیزین، شهداد- نهبندان، پونل-خلخال، دیهوک- نهبندان و قم- گرمسار و بالعکس مسدود است و در جاده های کرج - چالوس، فیروزکوه، هراز و آزادراه قزوین- کرج ترافیک نیمه سنگین است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پلیس راهور، برابر آخرین اخبار دریافتی در استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان ( اکثر جادهها) بارش باران همچنین در جاده های کرج - چالوس( از میدان امیر کبیر تا کیلومتر7 و سیاه بیشه تا پل زنگوله ) جاده فیروزکوه (محدوده شیرگاه ) آزادراه قزوین کرج ( باند جنوبی از پل حصارک به سمت پل فردیس ) و در جاده هراز (محدوده های سنگچال و تونل تکاور2 ) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است و سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.

اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشورمورخ 6 فروردین 93

براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی، سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناء جاده های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکرشده،‌ مابقی جاده های کشور باز و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است.

طی 24 ساعت گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1016 ترددشمار در جاده های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ازآن 3/6 درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 10 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی18 و کمترین تردد بین ساعات 6 الی7 صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.


جاده های دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته:

1 - آزادراه کرج - تهران، ک 25 با 113422 تردد

2 - آزادراه تهران-کرج، ک 25 با 111942 تردد
3 - آزادراه کرج- قزوین، گلشهر با 85548 تردد
4 - آزادراه قم _ تهران، ابتدای محور با 84975 تردد
5 - آزادراه قزوین - کرج، گلشهر با 80580 تردد
6 - محور کرج - ماهدشت با 67602 تردد
7 - آزادراه تهران - قم، ابتدای محور با 52908 تردد
8 - جاده لاهیجان - آستانه با 44960 تردد
9 - جاده قائمشهر - ساری با 39629 تردد
10 - آزادراه کرج - تهران، ک 25 با 113422 تردد

جاده های مسدود تا اطلاع ثانوی، بدلیل رویدادهای غیرمترقبه:

1- جاده شمشک - دیزین(جاده اختصاصی حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) واقع در استان البرز،به‌دلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود است. البته همه روزه‏ امکان تردد از تهران به جاده شمشک تا پارکینگ بالا، از ساعت 7 لغایت 17، همینطور از کرج به جاده دیزین تا پارکینگ پایین، به‌طور 24ساعته، میسر است.

2- جاده شهداد- نهبندان، مقطع واقع در استان کرمان، به دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر 60 تا 73 ،تا اطلاع ثانوی مسدود است.
3- جاده پونل - خلخال‏، (از سه‌راهی پونل تا ورودی جاده زندانه) مقطع واقع در استان گیلان،بدلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود است.
4- جاده دیهوک - نهبندان، واقع در استان کرمان بدلیل جاری شدن سیل تا اطلاع بعدی مسدود است.

ممنوعیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

1- جاده اصلی قم - گرمسار و بالعکس، واقع در استانهای تهران‏، سمنان و قم، بدلیل تمدیدعملیات راهسازی، تا مورخ31/3/93، مسدود و مسیرجایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم ـ تهران، برای وسایل نقلیه سنگین جاده قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای کلیه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت پاکدشت و گرمسار خواهد بود.


ممنوعیت تردد به‌تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه:

1- در جاده کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به‌دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی،تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی می‌شود. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

 

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و هراز/ بارش باران در محورهای استان کرمان

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و هراز و بارش باران در جاده های استان کرمان خبر داد.
سرهنگ حمیدی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده های کشور به فارس گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی در استان کرمان ( اکثر جاده ها) بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که در سایر جاده های کشور جوی آرام و ترافیکی عادی و روان حاکم است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همچنین در جاده های کرج - چالوس ( از میدان امیر کبیر تا کیلومتر7 و سیاه بیشه تا پل زنگوله ) و در جاده هراز (محدوده های سنگچال و تونل تکاور2 ) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.


حجم تردد در جاده های زنجان بالا است

جانشین پلیس راهور استان زنجان با اشاره به نیمه سنگین بودن ترافیک جاده های استان گفت: حجم ترافیک در همه جاده های استان زنجان بالا است.

اصغر شیرمحمدی با اشاره به بالا بودن تردد در جاده های استان زنجان به فارس گفت: ترافیک این محورها نیمه سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت جاده های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز، زنجان - بیجار، زنجان - خرم‌دره، خدابنده - به ابهر و خدابنده به بیجار را نیمه سنگین اعلام کرد و ابراز داشت: حجم ترافیک در همه جاده های استان زنجان بالا است.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =