شفا آنلاین نوشت:

رئیس هیئت عالی سازمان نظام پزشکی با بیان این که 80درصد از درمان های سرپایی در مطب ها توسط منشی ها انجام می شود آنها را جزء اقشار زحمتکش کشور دانست.

دکتر محمد بیات- رئیس هیئت عالی سازمان نظام پزشکی- ضمن اعلام این مطلب گفت: در واقع به علت شلوغی برخی مطب ها امکان ایجاد تنش میان منشی و بیماران نیز وجود دارد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: منشی ها به عنوان اقشار زحمتکش به صورت خاموش و با حداقل حقوق بزرگترین بخش درمان سرپایی کشور را عهده هستند.

او ضمن بیان این که منشی ها انسان های شریف وزحمتکشی هستند، گفت: متاسفانه اکثر اوقات بیماران از آنها ناراضی اند.
او در خصوص میزان حقوق دریافتی منشی ها گفت: افرادی که به عنوان منشی ساده فقط کار منشی گری انجام می دهند، مانند کارمندان ساده بر اساس قانون کار حقوق دریافت می کنند.
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اما افرادی که در برخی مطب های دندانپزشکی،چشم پزشکی و... به عنوان دستیار؛بهداشت کار و... فعالیت دارند حقوق بیشتری دریافت می کنند.

رئیس انجمن جراحان دهان، فک و صورت در این باره گفت: همچنین در صورت انجام کارهای کامپیوتری و... منشی ها بر اساس توافقات با پزشک دریافتی های بالاتری هم خواهند داشت
به گفته دکتر بیات،درحال حاضر قانون کار از منشی های پزشکان حمایت می کند یعنی در صورتی که آنها احساس کنند حقشان ضایع می شود خودشان می دانند که چه کار کنند.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    19 6
    نتیجش هم این میشه که به خاطر تزریق پلی سیرین بدون تست یه دختر بچه کور میشه .....کار پزشکی یه کار تخصصی هست نه کاره یه منشی آقای محترم.
  • یک پزشک A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    6 0
    این دیگه از اون حرف هاست. 80% تزریقات و پانسمان به عهده منشی است نه درمان