ایسنا نوشت:

سرپرست دانشگاه تهران با رد گزینه‌های مطرح شده برای ریاست این دانشگاه در برخی رسانه‌ها‌، تاکید کرد که تا امروز از سوی وزارت علوم و دانشگاه هیچ صحبتی با کسی نشده است.
دکتر محمد حسین امید در نشستی خبری با بیان اینکه قرار است تعیین رییس دانشگاه تهران با نظر مشورتی اساتید و بر اساس نظر دانشگاهیان این دانشگاه انجام شود، گفت: تا امروز نه با کسی قراری گذاشته شده و نه از کسی برنامه‌ای خواسته شده است. بنابراین دلیل اینکه امروز من در سمت سرپرستی دانشگاه تهران هستم این است که ببینیم نظر دانشگاهیان این دانشگاه چه است؟
او با اشاره به نحوه انتخاب رئیس این دانشگاه گفت: قرار است ساز و کاری از طریق شوراهایی که تشکیل شده تعریف و بر اساس آن مشخص شود نظر دانشگاهیان چگونه در تعیین رئیس لحاظ شود.
سرپرست دانشگاه تهران گفت: تا امروز به نتیجه مشخصی درباره این ساز و کار نرسیده‌ایم و برخی بحث‌ها که درباره برگزاری انتخابات و قرار گرفتن صندوق‌های رای در دانشگاه تهران مطرح می‌شود صحت ندارد.
امید با بیان اینکه تا وقتی سرپرست دانشگاه تهران هستم تمامی امور مربوط به دانشگاه را پیگیری می‌کنم گفت: قصد تغییر و تحولات عمده ندارم چرا که اعتقادی نیز به این موضوع ندارم اما در حد ضرورت امور دانشگاه پیگیری خواهد شد.
45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • adnan A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    1 0
    به ننظر می آید که اگر چند واحد درسی عمومی با موضوع نحوه ی تربیت فرزند ، در تمامی رشته ها و دانشگاههای کشور تدریس شود و کتبی هم در این زمینه مطالعه شود روند آموزش و پرورش بهتر باشد