مهر نوشت:

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: سهم این مجتمع تا سال ۹۶ در تولید گاز کشور به ۷۰ درصد می‌رسد.

مسعود حسنی عصر شنبه در نشست با مدیران و کارشناسان مجتمع گازی پارس جنوبی و مسئولان شهرستان عسلویه و منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از بزرگترین مناطق گازی جهان است که در تولید و اشتغال در کشور نقشی بسیار مهم و اساسی دارد.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بر لزوم ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و بیان داشت: نهضت نماز باید در جامعه نهادینه شود و با ایجاد نهضت نماز در جامعه دیگر به هیچ نهضتی نیاز نداریم چرا که نماز منشا همه نهضت‌ها است.

وی با تقدیر از حضور حجت‌الاسلام قرائتی در این نشست، اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید زمینه آشنایی کارکنان با احکام و اصول دینی به خوبی فراهم شود.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نقش بسیار مهم این مجتمع در میزان تولید گاز کشور، ادامه داد: در حال حاضر مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از ۴۴ درصد گاز کشور را تولید می‌کند.

تامین گاز مورد نیاز کشور در فصل زمستان

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تامین گاز مورد نیاز کشور در فصل زمستان، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی شاهد تامین گاز کشور در فصل زمستان بودیم و موفق شدیم پایداری خوبی در زمینه تولید گاز داشته باشیم.

حسنی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه پارس جنوبی، تاکید کرد: در حال حاضر شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی بزرگترین تولید کننده گاز کشور است.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی نیروهای جوان، فرهیخته و باشعور مجتمع گاز پارس جنوبی، سهم این مجتمع در تولید گاز کشور به ۷۰ درصد می‌رسد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =