ایسنا نوشت:

تهیه‌کننده‌ سریال «مختارنامه» که چند سال قبل با حذف صحنه‌های مربوط به نمایش چهره‌ حضرت ابوالفضل(ع) در سریالش مواجه شد، با بیان اینکه از نمایش چهره‌ی آن حضرت در فیلم «رستاخیز» اطلاع داشته است‌، گفت: «نمایش چهره‌ حضرت ابوالفضل(ع) در جشنواره‌ فیلم فجر، به خاطر نگاه سینمایی بوده و دلیل دیگری نداشته است.»

محمود فلاح در این خصوص توضیح داد: «متاسفانه هنوز موفق نشدم چهره حضرت ابوالفضل(ع) را در فیلم «رستاخیز» در جریان جشنواره فیلم فجر ببینم، اما کاملا مطلع بودم که قرار است چهره‌ ایشان به نمایش دربیاید.»

وی همچنین تصریح کرد: «شاید به نمایش درآمدن چهره حضرت ابوالفضل(ع) در فیلم «رستاخیز»، به این دلیل باشد که سینما بیننده‌های خاص خودش را دارد و محدودیت‌هایش نسبت به تلویزیون کمتر است. من به عنوان تهیه‌کننده‌ای که 30 الی 40 سال سابقه کار دارم، احساس می‌کنم کمی خط قرمز‌های تلویزیون به واسطه‌ نوع بینندگانی که دارد، بیشتر از سینماست؛ بر این اساس شاید به خاطر نگاه سینمایی بوده که چهره‌ی حضرت ابوالفضل(ع) را نشان دادند.»

فلاح سپس یادآور شد: «به یاد دارم در زمان پخش سریال «مختارنامه» حدود 17 الی 18 دقیقه از صحنه‌های مربوط به چهره حضرت عباس(ع) را به دستور علما حذف کردند. در آن مقطع من به همراه آقای داوود میرباقری هرچه تلاش کردیم تا چهره ایشان پخش شود به نتیجه نرسیدیم و اعلام کردند که این پلان‌ها باید حذف شود.»

تهیه کننده سریال «مختارنامه» در پایان گفت‌وگوی خود با تاکید بر اینکه خدا را شکر کار ماندگاری از خودمان برجای گذاشتیم‌، بیان کرد: «جا دارد بگویم از این اتفاقات ناراحت نشدم، چرا که آنچه که باید برای «مختارنامه» اتفاق می‌افتاد، افتاد به همین دلیل خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم از اینکه با آقای میرباقری کاری را انجام دادیم که «مختارنامه» اثری ماندگاری شد و مردم هم دوست داشتند. امیدوارم مردم از ما راضی باشند.»

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    278 9
    چه تهیه کننده با شعوری داره این سریال مختار.دمش گرم
    • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      162 6
      دقیقا خیلی منطقی برخود کرده
    • بی نام A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      116 5
      واقعا انسان با شعور ، فهیم و بی حاشیه ای است که اینگونه با ادب و بدون غرض ورزی نظر خودشو بیان کرده .
  • بی نام A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    22 2
    حالا خيلي مطمئن نباشيد که در اين فيلم هم بتوانيد نشان بدهيد. الان چون خيلي ها نمي دانستند امکان پذيرشد ولي تا موقع اکران معلوم نيست چه اتفاقاتي بيفتد.
  • بی نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    17 20
    با وجود سازندگان فیلم هایی مثل رستاخیز دیگه احتیاج به دشمن نداریم.در فیلم محمد رسول الله (ص) اونا اینقدر با نزاکت رفتار کردن که چهره ی امام علی (ع) رو نشون ندادن ولی ما خودمون به خودمون احترام نمیذاریم وعلتش ادراک غلط و خیلی کممون از شخصیت بزرگان دینمونه که نمیفهمیم چقدر با تصورات ما فاصله دارن.پس حق نداریم چیزی رو که اصلا نمیدونیم نشون بدیم.
    • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      4 8
      دوست عزیز، نشان ندادن چهره امام علی در فیلم محمد رسول الله، نه از سر بقول شما نزاکت که از سر ترس از امثال شما بود که فیلم را ببرید به حاشیه و نگذارید ارزشهایش خودش را نشان دهد. متوجه هستی که؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    41 16
    آقایون یه فیلم هم با موضوع ملی و تاریخ ایران بسازید!
  • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    20 4
    سریال مختارنامه عالی بود ممنونیم
  • مهدي A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    24 23
    اگه واقعا چهره حضرت عباس را نشان داده باشند اصلا كار خوبي نبوده؛ چون مردم ايران تصور خاصي از آن شخصيت بزرگوار دارند و دوست ندارند كسي كه شخصيت ايشان را در فيلم بازي كند چهره اش نمايش داده شود.
  • بی نام A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    18 18
    هرشخصی بخواهدنقش حضرت عباس رابازی کند بایدشخص پاک ودارای خیلی ازخصوصیات دینی واخلاقی باشدودراین دوره وزمانه هیچ فردی داریا این خصوصیات نیست پس پخش ان ازسینما حرام است
  • abu RO ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    9 2
    ایشالا باقیات صالحیاتی باشه برای شما و دیگر دست اندرکاران مجموعه مختارنامه به ویژه شخص آقای میرباقری...