مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز سه‌شنبه 8 بهمن 1392

جیب‌برهای اتوبوس‌های بی‌آرتی که ماهی 2 میلیون تومان درآمد از راه جیب‌بری داشتند، در حالی به دام افتادند که با سلاح سرد برای فرار از دست ماموران شروع به خودزنی کردند.
به گزارش فارس، در پی افزایش جیب بری در ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌هایبی آر تی سطح شهر تهران بویژه در مسیر تهرانپارس- انقلاب و بالعکس، طرح شناسایی و دستگیری سارقین جیب بر از سوی اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام و شش نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، شناسایی و در حین ارتکاب سرقت دستگیر شدند.
متهم به جیب‌بری در بی‌آر تی 1
روز اول بهمن و با شناسایی مناطق عمده سرقت در ایستگاه‌های اتوبوس‌های بی آر تی شهر تهران، چند تیم از کارآگاهان اداره هفدهم با مراقبت‌های نامحسوس خود موفق به شناسایی چهار نفر مجرم سابقه‌دار به اسامی مجتبی 24 ساله و مرتضی 20 ساله و برادر مجتبی، مجید 32 ساله و بابک 29 ساله در ایستگاه اتوبوس میدان امام حسین (ع) شدند.
متهم به جیب‌بری در بی‌آر تی 2
کارآگاهان این چهار نفر را پس از شناسایی، تحت مراقبت‌های پلیسی قرار داده تا نهایتا در ساعت 16 و دقیقا در زمان ارتکاب جیب بری همگی آنها را دستگیر کردند؛ مجید یکی از متهمان که سلاح سرد به همراه خود داشت، قصد داشت تا با استفاده از سلاح سرد و اقدام به خودزنی زمینه فرار خود و همدستان خود را فراهم کند که موفق به این کار نشده و نهایتا هر چهار متهم به اداره هفدهم پلیس آگاهی منتقل و در همان بازرسی اولیه، تعدادی گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی و وجوه نقد مسروقه از آنها کشف شد.
متهم به جیب‌بری در بی‌آر تی 3
متهمان در تحقیقات اولیه صراحتا به دهها فقره جیب بری اعتراف و عنوان داشتند که سرقت‌ها را در قالب گروهی چهار نفره انجام می‌دهند؛ مجید (یکی از متهمان) که آثار متعدد جراحت بر روی سرش کاملا مشخص بود، در خصوص علت حمل سلاح سرد به کارآگاهان گفت: زمانیکه یکی از مسافران متوجه سرقت می‌شد با سلاح سرد او را تهدید می‌کردم و یا در صورت شلوغ شدن محل‌، اقدام به خودزنی از ناحیه سر می‌کردم تا ضمن ایجاد ترس و وحشت در میان مسافران بتوانیم از محل متواری شویم.
متهمان در خصوص زمان و محل سرقت‌های خود نیز عنوان کردند: بیشتر سرقت‌های خود را در ساعت‌هایی انجام می‌دادیم که مردم قصد رفتن و یا بازگشت از محل‌های کار خودشان را داشتند.
متهم به جیب‌بری در بی‌آر تی 4
وی افزود: در خصوص محل سرقت‌ها نیز فرقی نداشت که محل سرقت داخل و یا خارج اتوبوس باشد و یا داخل ایستگاه؛ فقط کافی بود که محل سرقت کمی شلوغ باشد.
متهمان در ادامه اعترافات خود با بیان این مطلب که گروه دیگری از سارقان جیب بر در محدوده ایستگاه‌های اتوبوس بی آر تی اقدام به جیب بری کرده و در زمینه سرقت با یکدیگر رقابت دارند، اقدام به معرفی دو سارق جیب بری به نام‌های حامد و محمد کردند که بلافاصله محل تردد آنها در محدوده ایستگاه اتوبوس میدان فردوسی شناسایی و این سارق جیب بر نیز در ساعت 20 همان روز دستگیر و در بازرسی از آنها نیز یک قبضه سلاح سرد کشف شد.
حامد 27 ساله و محمد 32 ساله پس از انتقال به اداره دهم و مواجهه حضوری با چهار متهم دستگیر شده و اطلاع از اعترافات آنها، صراحتا به سرقت‌های مشابه و استفاده از سلاح سرد جهت متواری شدن از محل‌های سرقت از طریق تهدید و یا خودزنی اعتراف کردند.
متهم به جیب‌بری در بی‌آر تی 5
با آغاز تحقیقات از متهمان، پرونده‌های وقوع جیب بری در سطح ایستگاه‌های اتوبوس و بی آر تی شهر تهران شناسایی و تعدادی از مالباختگان با مراجعه به اداره هفدهم اقدام به شناسایی متهمان کردند؛ همزمان، متهمان نیز با اعتراف به سرقت‌های متعدد روزانه و فعالیت در طول یک سال گذشته عنوان کردند که به صورت میانگین هر کدام از اعضای گروه ماهیانه مبلغی بالغ بر دو میلیون را از طریق سرقت به شیوه جیب بری بدست می‌آورند که با توجه به اعتیاد شدید هر 6 متهم به مصرف موادمخدر از نوع شیشه و کراک، عمده وجه نقد بدست آمده از سرقت‌ها را صرف تهیه موادمخدر مصرفی خود کرده‌اند.
متهم به جیب‌بری در بی‌آر تی 6
سرهنگ کارآگاه علی غیاثوند، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر اعلام کرد: با توجه به اعترافات صریح متهمان به سرقت‌های متعدد در ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و حتی اماکن زیارتی شهر تهران و شناسایی تعدادی از مالباختگان و به منظور شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر 6 متهم از سوی شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 11 تهران صادر شده است.
وی افزود: لذا از کلیه شهروندانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت گوشی‌های تلفن همراه، مدارک شناسایی و وجوه نقد قرار گرفته و موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

کشف 2 کیلو طلا از سارقان کیف قاپ
دو سارق کیف قاپ با 2کیلو طلا در همدان بازداشت شدند.
به گزارش مهر، پس از وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی در سطح همدان، موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت که سرانجام با تلاش های انجام شده 2 نفر سارق دستگیر و در بازجویی ها به 20 فقره کیف قاپی اعتراض کردند.
سرهنگ بهگذر، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در این باره گفت: در بازرسی از متهمان 2 کیلوگرم طلای سرقتی نیز کشف شد که سارقان پس از بازجویی با قرار قانونی روانه زندان شدند.

 

انهدام باند سارقان خودرو در کرمانشاه
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان خودرو خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ علیرضا مرزبانی در این خصوص گفت: متهمانی که به اتهام سرقت خودرو توسط کلانتری سجادیه شهر کرمانشاه دستگیر شده بودند، با دستور مقام‌قضایی برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی استان شدند.
این سارقان در بازجویی‌ها به ده‌ها سرقت خودرو در سطح کلانشهر کرمانشاه اقرار کردند که با راهنمایی آنان تمام محل‌های سرقت شناسایی و تاکنون 13 تن از مالباختگان شناسایی شدند.
سارقان پس از سرقت اقدام به اوراق کردن خودروهای مسروقه می‌کردند که در این راستا یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

 

‌سوء‌استفاده از رابطه دوستی و سرقت از حساب کارت اعتباری
سرهنگ کامبیز اسماعیلی-رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان- به فارس گفت: سارقی که با سوء استفاده از رابطه دوستی، از حساب عابر بانک دوست خود سرقت کرده بود، دستگیر شد.
در پی مراجعه یک شهروند به این پلیس و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه اخیراً مبالغی وجه نقد از حسابش به صورت اینترنتی کسر شده، درخواست رسیدگی به موضوع را داشت.
‌با توجه به شکایت مالباخته، تحقیقات در خصوص نحوه برداشت وجوه از حساب شاکی در دستور کار قرار گرفت و در ابتدای تحقیقات مشخص شد برداشت‌های صورت گرفته در قبال خرید کارت شارژ تلفن همراه بوده است.
تیم تحقیقاتی پلیس با انجام یکسری اقدامات علمی و پی جویی‌های پلیسی شماره تلفن سارق را استخراج کرده و هویت سارق را شناسایی کرد. تیم عملیات پلیس نیز با هماهنگی لازم با مرجع قضایی‌، فرد موردنظر را دستگیر و‌ به این پلیس منتقل کردند.
در تحقیقات تکمیلی از متهم‌، وی ابتدا منکر هر گونه برداشت وجه از حساب مالباخته شد، اما زمانی که با ادله و شواهد جمع آوری شده از سوی پلیس مواجه شد، لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.
این متهم که از دوستان نزدیک مالباخته بود، از دوستی خود سوء استفاده کرده و با معرفی آن به مرجع قضایی بایستی منتظر عواقب کار خود باشد‌.

 

کلاهبرداری از طریق رمالی و کف بینی اینترنتی
رئیس پلیس فتا خراسان شمالی نسبت به شیوه جدید کلاهبرداری در فضای مجازی با عنوان رمالی یا فالگیری اینترنتی به مردم هشدار داد.
به گزارش فارس، سرگرد سهیل خاکشور در این رابطه گفت: فالگیری و رمالی برای برخی از افراد سودجو به کسب و کار پر درآمدی تبدیل شده است که حتی بسیاری از سایت‌ها را نیز در اختیار گرفته و کاربران اینترنتی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.
در این شیوه جدید کلاهبرداری، تبهکاران قربانیان ساده لوح را از طریق سایت‌های اینترنتی شکار می‌کنند و با ارائه شماره حساب از آنها می‌خواهند پول را به حسابی واریز و نتیجه فال را با پست الکترونیکی دریافت کنند.
رمالی اینترنتی کام بسیاری از کاربران را در نقاط مختلف کشور تلخ کرده است.
هرچند اغلب افرادی که در اینترنت به دنبال فالگیری می‌روند باسواد هستند اما در بیشتر موارد از اعتماد به نفس پایین رنج می‌برند و فکر می‌کنند خودشان قادر به رفع مشکلات شان نیستند.
از طرفی برخی افراد که ایمان قوی ندارند و ماوراءالطبیعه را قبول دارند فکر می‌کنند این کار راه مناسبی برای رفع مشکلات شان است.

 

فروش مدرک تحصیلی، بهانه کلاهبرداری میلیاردی از 270 شهروند
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باندی که تحت عنوان فروش مدرک تحصیلی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از 270 شهروند کرده بودند، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، در اواخر آذر ماه سال جاری پرونده‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک با موضوع کلاهبرداری به پلیس فتا استان ارجاع و بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان و کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
در مراحل اولیه تحقیقات، شاکی با حضور در یگان انتظامی گفت:با توجه به اینکه برای استخدام در یک شرکت، نیاز به ارائه مدرک تافل داشتم، در جستجو در اینترنت متوجه تبلیغی از فروش مدارک تحصیلی شده و با ارسال درخواست به ایمیلی که در آگهی آمده بود، تقاضای خود را ارائه دادم. بعد از مدتی، فردی که خود را دکتر عابدی می نامید با من تماس گرفت و با توضیح نحوه ارائه مدرک تحصیلی ، عنوان داشت که هزینه مربوطه را در تهران تحویل وی نماییم که من نیز طی دو مرحله مبلغ 70 میلیون ریال و از طریق پیک به دست وی رساندم که بعد از تحویل وجوه نقد ، ارتباط وی با من قطع و هیچ‌گونه خبری از او نشد.
با اعلام این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، اکیپی مجرب از کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را برای شناسایی فرد کلاهبردار آغاز کردند.
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در تحقیقاتی فنی و کارشناسی کارآگاهان پلیس فتا استان طی چند هفته تلاش شبانه روزی، اعضای این باند در استان تهران و البرز شناسایی و هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی برای دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.
سردار ملکی با اشاره به دستگیری 3 مرد و یک زن در عملیات کاراگاهان پلیس تصریح کرد: با اعزام کاراگاهان پلیس به استان تهران و البرز ، اعضای این باند دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس فتا استان انتقال داده شدند. اعضای این باند در اعترافات خود به کلاهبرداری از 270 شهروند از نقاط مختلف کشور به مبلغ 6 میلیارد و 500میلیون ریال اعتراف کردند.
این افراد از اوایل سال 90 با راه اندازی شش سایت و تبلیغ گسترده در 21 سایت اینترنتی تحت عنوان فروش مدارک تحصیلی دانشگاهی با استفاده از اسامی جعلی چون افشین ترابی، محمدرضا زکریاپور، اصغر عطایی، علیرضا احمدی و دکتر عابدی و از طریق ایمیل‌ها و خطوط تلفن مختلف اقدام به کلاهبرداری های متعدد می نمودند و در بازرسی از محل فعالیت آنان نیز 19 خط تلفن همراه کشف شد.
کلیه افرادی که از این طریق از آن‌ها کلاهبرداری شده می توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های 0862184068- 0862184069 شکایات خود را به پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی برای پیگیری لازم منعکس نمایند.

 

ریزش آوار، پیرزن 65 ساله را مدفون کرد
در حادثه ریزش ‌آوار در یک واحد مسکونی در روستای دیزج اسکو زن 65 ساله جان خود را از دست داد و همسر 70 ساله‌اش راهی بیمارستان شد.
حبیب حسینقلی‌زاده، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان شرقی به ایسنا گفت: این حادثه در ساعت 7:10 صبح امروز 8 بهمن به اتاق فرمان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گزارش شد و طی آن تکنسین‌های مستقر در پایگاه‌های اسکو و خسروشاه به محل اعزام شدند.
در این حادثه زن 65 ساله در زیر آوار جان باخت و مرد 70 ساله که از ناحیه سر و کمر دچار شکستگی و ضربه شده بود، به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شد.


دستگیری یک عضو جندالشیطان/ کنترل مرزها با بالن
سردار حسین ذوالفقاری، فرمانده مرزبانی به مهر گفت: در درگیری ماموران با اشرار یک عضو گروهک جندالشیطان دستگیر و دو عضو گروهک تروریستی جیش العدل مجروح شدند.
چندی پیش پس از هجوم گروهک تروریستی جیش العدل به یکی از پاسگاه های مرزی، مرزداران با هوشیاری کامل با آنها درگیر شدند و توانستند دو نفر از آنها را به شدت زخمی کنند. بر اساس اطلاعات دریافتی این دو نفر اکنون در یکی از بیمارستانهای پاکستان بستری هستند.
ماموران با اقدامات اطلاعاتی الکترونیکی و کنترل مرز مناطقی را که جولانگاه اشرار و گروهکهای تروریستی بود پاکسازی شد. در همین حال پس از درگیری مسلحانه توانستیم یک عضو گروهک جند الشیطان را نیز شناسایی و دستگیری کنیم.
به گفته فرمانده مرزبانی از ابتدای سال تا کنون مرزبانان درگیریهای مسلحانه زیادی با اشرار داشتند که در 10 ماهه نخست امسال تلفات اشرار 10 درصد افزایش داشته است.
وی با اعلام استفاده از بالن برای کنترل مناطق مرزی گفت: برای حفظ بهتر مرزها از سال آینده برخی نقاط مرزی را با بالن کنترل می کنیم.
ذوالفقاری با اعلام اینکه کشف مواد مخدر در سال جاری در مرزها 85 درصد افزایش یافته است، افزود: 70 درصد این کشفیات متعلق به مرزهای شرقی کشور است. در حال حاضر طرح ویژه ای در دریا به اجرا در آورده ایم.


علت آتش‌سوزی در نمایشگاه کتاب
محمد عظیمی، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران اتصال برق را عامل سانحه آتش‌سوزی در نمایشگاه کتاب هرمزگان عنوان کرد و به ایسنا گفت: این آتش‌سوزی به خاطر اتصال برق رخ داده و در آن تنها دو غرفه آسیب دیده‌اند. دیگر غرفه‌ها آسیب ندیده‌اند، چون آتش‌نشانی بلافاصله آتش را کنترل کرده است.
او درباره علت وقوع این حادثه اضافه کرد: در این حادثه کسی مقصر نبوده و تنها اتصال دو آداپتور باعث این اتفاق شده است.
در حال حاضر نیز نمایشگاه دایر است و به خاطر وقوع این حادثه قرار شده است امروز سه‌شنبه، هشتم بهمن دو ساعت به زمان برپایی نمایشگاه اضافه شود.
به گفته ناشران شرکت‌کننده در یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان، حدود ساعت 5 صبح امروز سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه، در این نمایشگاه آتش‌سوزی اتفاق افتاده و بر اثر آن دو غرفه در آتش سوخته و کتاب‌های شش غرفه دیگر نیز بر اثر آب‌پاشی آتش‌نشانی برای خاموش کردن آتش آسیب دیده‌اند.
در بین حدودا هشت غرفه خسارت‌دیده، غرفه‌های ناشرانی چون اردیبهشت‌، شقایق و ایلاف هستند.
ناشران گفته بودند به آن‌ها اعلام شده نمایشگاه به علت قطعی برق و سیستم تا ساعت چهار بعدازظهر امروز تعطیل است.

 

مهار سریع آتش سوزی کارگاه چوب بری در جنوب تهران
آتش سوزی یک کارگاه چوب بری و رنگ کاری با حضور به موقع و سرعت عمل آتش نشانان مهار و کاملا خاموش شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در ساعت 2:31 دقیقه بامداد امروز سه شنبه طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125، وقوع آتش سوزی در یک کارگاه واقع در کیلومتر 7 جاده ساوه اعلام شد که بیدرنگ آتش نشانان سه ایستگاه 12، 38، 81 به همراه تانکرآب و کامیونت حامل دستگاه های تنفسی به محل این حادثه روانه شدند.
امیر معماریان، مدیر منطقه 4 عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: محل حادثه گاراژی به وسعت 10 هزار متر مربع بود که در انتهای آن سوله ای با کاربری کارگاه چوب بری و رنگ کاری به وسعت تقریبی 500 متر مربع دچار آتش سوزی شده بود.
با توجه به اینکه در مجاورت کارگاه مورد نظر چندین کارگاه نجاری وجود داشت و هر آن احتمال داشت آتش به این مکان ها سرایت کند، آتش نشانان به سرعت وارد عمل شده و پس از قطع جریان برق و ایمن سازی محل، با استفاده از تجهیزات آبرسانی و دستگاه تنفسی از چند نقطه مشغول خاموش کردن این آتش سوزی شدند.
معماریان با اعلام این که در این حادثه به هیچ یک از افراد حاضر در محل آسیبی نرسید، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی سرانجام با کوشش زیاد پیش از این که شعله های آتش به کارگاه های مجاور سرایت کند آتش را در همان محل شروع و داخل کارگاه چوب بری مهار و کاملا خاموش کردند.

 

دیدار برادر و خواهران ناتنی بعد از 44 سال
زن 46 ساله گرمی پس از گذشت 44 سال از وجود دو خواهر و یک برادر ناتنی خود در استان های زنجان و خراسان رضوی آگاهی یافت.
برادر ناتنی 62 ساله و خواهر ناتنی 72 ساله این بانوی اهل گرمی در شهرستان زنجان و یک خواهر ناتنی40 ساله اش نیز در شهرستان تربت حیدریه زندگی می کنند.
شوهر این زن به واحد مرکزی خبر گفت: پدر زنم در سال 1348 در حالی که دخترش سه سال داشت خانواده خود در گرمی را ترک و تا سال 1356 جز یک قطعه عکس ، نامه و مقداری پول اثری از او به دست نیامده است.
غفار نورخان افزود: به تازگی در مراجعه اتفاقی به اداره ثبت احوال گرمی و بررسی هویت وی معلوم شد پدر زنم در شهرستان های گرمی ، زنجان و تربت حیدریه تشکیل خانواده داد و از این سه ازدواج چند فرزند داشت که هیچکدام از وجود همدیگر خبر نداشته اند.
وی گفت: پدر زنم در سال 1373 بر اثر عارضه قلبی فوت و در تربت حیدریه دفن شده است. با اطلاعات از این موضوع به همراه عکس مرحوم پدرزنم و مدارک شناسایی اعضای خانواده به زنجان و تربت حیدریه رفتیم و با زن ها و فرزندان دیگر پدر زنم آشنا شدیم. همسرم در سفر به این دو شهرستان برادر و خواهران گمشده اش را یافت.

 

2کشته و 2مسموم در حوادث گاز گرفتگی
گاز گرفتگی در استانهای البرز و اصفهان 2قربانی و 2مسموم برجا گذاشت.

ردیف زمان مکان تعداد جانباختگان تعداد مسمومان شرح ماجرا علت
1 دوشنبه شب کرج 2 نفر مسموم نداشت استشمام گاز منوکسیدکربن جان مادر و فرزند پنج ساله اش را گرفت و آنها را به خواب ابدی برد،در این حادثه که در یک واحد مسکونی در45 متری گلشهر کرج رخ داد مادر 30 ساله به همراه فرزند پنج ساله اش در حمام منزل جان خود را از دست دادند، به دنبال تماس تلفنی یک شهروند مبنی بر انتشار گازدر این واحد مسکونی، ماموران آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شده که با گشودن درب خانه با اجساد مادر و فرزند روبرو شدند نصب غیراصولی دودکش آبگرمکن و سایر وسایل گرمایشی سبب انتشار گاز منوکسیدکربن در این واحد مسکونی شده است
2 دوشنبه شب اصفهان جانباخته نداشت 2 نفر در تماسی با اتاق فرمان شهرستان اصفهان اعلام شد که یک زوج جوان در منزلی واقع خیابان کاوه (شهرک ولی عصر) دچار کاهش سطح هوشیاری شده اند، این زوج که به تازگی به منزل جدید نقل مکان کرده بودند پس از نصب بخاری، دودکش آن را داخل یک سطل آب قرار داده بودند و دچار مسمومیت شدند، مرد 28 ساله و همسر 23 ساله وی توسط تکنسین های اورژانس 115 به بیمارستان غرضی منتقل شدند قرار دادن دودکش بخاری داخل سطل آب

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    70 2
    چه لبخندی هم به دوربین زدن ، ادم فک میکنه قهرمان المپیکن !
    • بی نام A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
      57 0
      برای این که میدونن. چند وقت دیگه ازاد میشن، از مجازات نمی ترسند
    • بی نام IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
      62 3
      اگه دست هاشون رو قطع کنن لبخندشون قشنگتر هم میشه
    • مريم IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
      45 0
      خوب ميذاشتين اينقدر خود زنى بكنن تا جونشون دربياد
  • بی نام IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    52 0
    فردا آزاد میشن و باز....
  • حاج احمد IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    22 0
    اینای که مواد مخدر مصرف میکنن و کار و درآمدی هم ندارن دزدی میکنن و حتی ممکنه جنایت هم بکنن. معتادها رو که میگیرن نباید به راحتی آزاد کنن. باید زندانشون بکنن تا ایجاد نا امنی نکنن!
  • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    2 18
    خوب وقتی کار نباشه باید شکم خودت و زن و بچت و سیر کنی همین میشه
    • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      14 0
      این دلیل خوبی واسه دزدی نیست مردم چه گناهی کردن مگه تقصیر مردمه که کار نیست؟؟؟؟
  • میرکی اناری A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    از قیافه هاشون معلومه آدمای شروری هستند قانون باید جلو شرارتشونو بگیره