سریالی که کارگردان‌های مطرح سینما می‌سازند

گاس ون سنت، لی دانیلز، جیم شریدان و وس کریون از کارگردان‌های سریال کوتاه «ده فرمان» هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بروس کوهن و بابا واینستین سریال کوتاه 10 قسمتی «ده فرمان» را براساس روایات کتاب مقدس می‌سازند. قرار است گروهی از کارگردان‌های مطرح سینما اپیزودهای این سریال را کارگردانی کنند.

گاس ون سنت (کارگردان «فیل» و «میلک»)، لی دانیلز (کارگردان «پیشخدمت»)، جیم شریدان (کارگردان «پای چپ من»)، وس کریون (کارگردان «کابوس در خیابان الم»  و «جیغ») و مایکل سرا (کارگردان سریال «Arrested Development») پنج تن از کارگردان‌های این سریال هستند.

«ده فرمان» قرار است برداشتی امروزی از هر فرمان کتاب مقدس باشد و بروس کوهن، تهیه کننده «زیبایی آمریکایی» و «کتاب بارقه امید» و باب واینستین آن را تهیه می‌کنند. هر اپیزود این سریال از نظر بصری و داستانی با هم فرق دارند.

این سریال در شبکه WGN تولید می‌شود، شبکه‌ای که به تازگی پخش سریال‌های داستانی را آغاز کرده و اولین سریالش با نام «Salem»  به تازگی روی آنتن رفته است.

ساخت «ده فرمان» با حضور این کارگردان‌های سرشناس و رویکرد متفاوتش همزمان شده با پخش موفق سریال «کتاب مقدس» در شبکه هیستوری که آمار بینندگانش بسیار بالا بود. از طرفی شبکه فاکس نیز در حال تولید سریال «هفت گناه کبیره» به نویسندگی دیوید ممت است.

هنوز بازیگران سریال و زمان پخش آن مشخص نشده است.

هالیوود ریپورتر / 12 ژانویه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامرند A1 ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    10 2
    تلویزیون ما هم سریال بسیااااار جذاب اوای باران ساخته . پس چی :)))))