اولین عکس‌های سریال جدید بازیگر «شرلوک»

اولین عکس‌های سریال «فارگو» با بازی مارتین فریمن منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارتین فریمن بازیگر بریتانیایی نقش دکتر واتسن در سریال «شرلوک» در سریال «فارگو» نقش لستر نیگارد، کارگزار زن‌ذلیل بیمه را بازی می‌کند که براساس شخصیت ویلیام اچی. میسی در فیلم سینمایی «فارگو» طراحی شده است.

«فارگو» در 10 قسمت و براساس فیلم برادران کوئن به همین نام ساخته می‌شود، اما داستان «جنایی واقعی» کاملا جدیدی را روایت می‌کند و در آن پرونده‌ها و شخصیت‌های جدیدی حضور دارند. طنز و خون‌ریزی که مایه اصلی فیلم کوئن‌ها بود در متن سریال نیز وجود دارد.

فریمن که با بازی در نسخه بریتانیایی سریال «اداره» (The Office) به شهرت رسید با بازی در «شرلوک» به چهره‌ای محبوب بدل شد و بعد در فیلم «هابیت» ساخته پیتر جکسن نیز نقش بیلبو بگینز را بازی کرد که دو دنباله هم دارد.

سریال فارگو
مارتین فریمن (سمت چپ) در نمایی از «فارگو»

متن سریال را نوا هاولی می‌نویسد و برادرا کوئن مدیرتولید مجموعه هستند. برادران کوئن «فارگو» را سال 1995 ساختند و فیلم سال 1996 در هفت رشته نامزد اسکار شد و در رشته بهترین فیلمنامه غیراقتباسی و بازیگر زن (برای فرانسیس مکدارمند) برنده این جایزه شد.

داستان این فیلم که ترکیبی غریب از کمدی، درام و تریلر است درباره پلیس بارداری است که به دنبال دو خلافکاری است که به دستور یک فروشنده ماشین، همسر او را ربوده‌اند.

سریال «فارگو» براساس فیلم اسکاربرده «فارگو» ساخته جوئل و ایتن کوئن در شبکه اف‌ایکس تولید می‌شود. پیش از این بیلی باب تورنتون قرارداد بازی در نقش نقش لورن مالوو، مردی بی‌ریشه و سوءاستفاده‌گر را بسته بود. مالوو در شهری کوچک با کارگزار بیمه‌ای آشنا می‌شود و او را فریب می‌دهد و وارد جاده تباهی می‌کند.

سریال فارگو

باب تورنتون برای فیلمنامه «چاقوی ضامن‌دار» برنده اسکار شد و برای همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل بود، او برای بازی در «یک نقشه ساده» نیز نامزد اسکار بوده است. این بازیگر برای فیلم‌های «مردی که آنجا نبود»، «یک نقشه ساده»، «راهزنان» و «Bad Santa» نامزد جایزه گلدن گلوب بوده است.

آدام برنستین، کارگردان برنده جایزه امی برای سریال «30 راک» قسمت اول «فارگو» را کارگردانی می‌کند. او کارگردان اپیزودهایی از سریال‌های «Breaking Bad»، «خانه دروغ‌ها»، «پرستار جکی» و «نجاتم بده» است.

فیلمبرداری سریال پاییز امسال در کانادا آغاز شد و سریال در بهار آینده روی آنتن می‌رود.

عکس: یاهو

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    12 18
    شرلوک فقط همون شرلوک قدیم خودمون!
    • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      5 8
      یادش به خیر جرمی برت
  • آیرین A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    3 0
    باهاتون موافق نیستم